22-03-2020 | EXPIRA LA 22-03-2020
Job expirat
Firma de avocatura internationala cu biroul situat in zona Universitatii.
Responsabilitati:
• Preluarea/direcţionarea apelurilor telefonice şi primirea/ trimiterea faxurilor;
• Preluarea şi transmiterea mesajelor;
• Rezervarea sălilor de întâlniri şi asigurarea protocolului;
• Întâmpinarea clientilor;
• Formatarea documentelor conform standardelor interne;
• Participarea la organizarea diverselor evenimente ale Firmei;
• Achiziţionarea produselor de protocol, papetărie, etc.;
• Asigurarea trimiterea/primirea/inregistrarea corespondenţei (posta, curieri, fax etc);
• Asigura producerea şi modificarea documentelor in format electronic;
• Asigura activitatea de scanare, tipărire, fotocopiere şi alte activităţi specifice departamentului administrativ;
• Efectueaza revizuiri/modificări/comparaţii/corecturi de documente;
• Efectueaza rapoarte si inregistrari in sistemele de management si informatice ale Firmei.
Cerinte:
• Studii medii de preferat;
• Experienta anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj;
• Fluenţă în limba engleză ( scris, citit, vorbit);
• Cunoştinţe operare pe calculator (Word, Excel, Power Point, Outlook);
• Competenţe foarte bune de organizare şi comunicare;
• Capabil să lucreze bine cu toate tipurile de oameni;
• Orientat spre soluţii;
• Ţinută profesională.
Oferta:
• Contract norma intreaga, nedeterminat;
• Salariu negociabil 2800-3300 lei net;
• Tichete de masa, asigurare medicala privata;
• Program L-V, 9-18.00.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)
Simți că a venit momentul să faci o schimbare în carieră? Dacă ești în căutarea unui job de calitate, te invităm să ne trimiti cv-ul. Astazi poate fi prima zi în care să vă valorificați potențialul exact așa cum doriți.