19-12-2013 | EXPIRA LA 18-01-2014
Job expirat
Personal Services Group recruteaza pentru unul dintre clientii sai, companie austriaca de prestari servicii: Functionar Administrativ / Responsabil Servicii Clienti
Responsabilitati:
- Asigura suport administrativ in vederea dezvoltarii si eficientizarii serviciilor operationale;
- Inregistreaza reclamatiile clientilor si este responsabil pentru solutionarea acestora in colaborare cu departamentele corespunzatoare;
- Verifica si actualizeaza baza de date cu informatii despre clientii companiei intretinand relatiile cu acestia;
- Inregistreaza, modifica si urmareste derularea contractelor comerciale;
- Efectueaza comenzi catre furnizori pentru asigurarea unui stoc/rulaj optim de produse;
- Supravegheaza respectarea termenelor de livrare;
- Asigura evidenta registrului de casa, intocmeste dispozitii de plata/incasare, diverse acte: marire/micsorare stoc, dotare initiala, avize, procese verbale de predare-primire, livrare a marfii, etc.
- Raspunde oricaror solicitari din punct de vedere profesional catre superiorul ierarhic si face propuneri pentru imbunatatirea modului de lucru.
- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
- Cunostinte comerciale:
- Cunostinte de operare PC: MS Office;
- Cunostinte de Limba Germana la nivel mediu; cunostintele de Limba Engleza constituie un avantaj;
- Buna capacitate de planificare si organizare, orientare catre clienti;
- Abilitati foarte bune de comunicare, atitudine pozitiva, seriozitate, punctualitate;
- Flexibilitate, dinamism, tenacitate.
Personal Services Group este una dintre firmele cele mai importante în domeniul leasingului de personal si al recrutarii de personal din Ungaria. In Romania, suntem o companie aflata intr-o crestere dinamica care se datoreaza faptului ca intotdeauna punem pe primul loc satisfacerea dorintelor clientilor nostri in ceea ce priveste calitatea serviciilor noastre, promptitudinea si rigurozitatea implementarii proiectelor.