Job expirat
-Inchiderea zilnica a comenzilor;
-Verificarea zilnica a rapoartelor ce tin de activitatea de facturare;
-Tinerea evidentei bonurilor de consum;
-Actualizarea profilului clientilor;
-Oferire de suport clientilor;
-Studii superioare finalizate;
-Cunostinte avansate de utilizare calculator (Word , Access;
-Cunostinte foarte bune de utilizare a Excel-ului;
-Limba engleza nivel avansat;
-Experienta in Customer Service de minim 1 an;
-Persoana dornica sa invete, motivata, atenta la detalii , determinata, cu spirit de echipa;
-Flexibilitate,dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.
-Salariu atractiv + tichete de masa + decont transport (60 de lei);
-Program de lucru de L-V : 8:00 - 17:00.
-Training specializat.
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.