Functionar informatii clienti (cod RC)

Kaufland Romania SCD

22-10-2006 | EXPIRA LA 28-10-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rezolvarea cu amabilitate a reclamatiilor de la clienti, conform standardelor Kaufland
Manipularea banilor si a lucrurilor de valoare cu rapiditate si siguranta
Deservire cu amabilitate si evitand conflictele
Evidenta / intretinerea dosarului de publicitate
Supravegherea modificarilor de pret
Intretinerea panoului cu anunturi pentru vanzare / cumparare
Curatenia locului de munca


CERINTE

Studii medii
Experienta in domeniu constituie avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

Cu peste 600 de filiale, Kaufland este pe plan intern si international una din cele mai dinamice companii din domeniul comertului cu amanuntul din Germania.
Calitatea, gama diversificata de produse cat mai ales preturile mici sunt pentru client cele mai importante criterii de alegere.
Kaufland indeplineste exact aceste dorinte.
La Kaufland clientul este mereu in centrul atentiei.
Acestea sunt bazele succesului nostru.Suntetii interesati:
Atunci va rugam sa ne trimiteti scrisoarea de intentie specificand pozitia si codul pozitiei pentru care aplicati si CV-ul dumneavoastra.
Sunteti interesati:
Atunci va rugam sa ne trimiteti scrisoarea de intentie specificand pozitia si codul pozitiei pentru care aplicati si CV-ul dumneavoastra.
Sunteti interesati:
Atunci va rugam sa ne trimiteti scrisoarea de intentie specificand pozitia si codul pozitiei pentru care aplicati si CV-ul dumneavoastra.
Va rugam sa ne comunicati informatii in legatura cu disponibilitatea de a incepe activitatea in cadrul firmei cat si asteptarile salariale.
Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.
Depunerea candidaturilor se poate face la:
KAUFLAND ROMANIA SCS
Soseaua Colentina, nr.6,
RO ¿ 021173, Bucuresti, Sector 2
Fax: 021.305.70.76
E-mail: recrutare@kaufland.ro