General Manager Assistant cu Germana

Best Corporate Labour Group

14-05-2019 | EXPIRA LA 16-05-2019

Job expirat

RESPONSABILITATI

Organizarea întâlnirilor, şedinţelor, vizitelor oficiale şi călătoriilor de afaceri ale directorului general;
Generarea, pregătirea şi verificarea diverselor rapoarte interne, la solicitarea directorului general;
Preluarea şi administrarea corespondenţei fizice şi electronice, în numele şi din dispoziţia directorului general;
Administrarea corectă şi la timp a protocolului pentru şedinţe şi întâlniri, asigurând inclusiv traducerea în limba germane;
Asigurarea traducerii diverselor materiale în şi din limba germane;
Menţinerea şi actualizarea arhivei de documente.


CERINTE

Studii superioare şi experienţă profesională pe un post similar;
Cunoștinţe avansate de limba germană (obligatoriu);
Spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare;
Abilități de comunicare bine dezvoltate şi o bună capacitate de analiză;
Stăpânirea foarte buna a programelor MS-Office.


DESCRIEREA FIRMEI

We are a friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavour to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.