GUVERNANTA ETAJE (CAMERISTA PRINCIPALA / SUPERVISOR)

HOTEL NOVOTEL

28-09-2007 | EXPIRA LA 28-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Sa asigure si sa verifice standardele de curatenie in camerele de oaspeti, oficiile de etaje corespunzator cu procedurile.

2. Sa se asigure ca totul este pastrat in siguranta toate echipamentele functioneaza in conditii bune,aria publica si camerele sunt pregatite la standarde
3. Sa asigure si sa verifica programul de activitati al subordonatilor.(cameriste,hauseman)
4. Sa asigure necesarul de chei si de provizii pentru cameriste si houseman.

5. Sa controleze stocurile de materiale si sa le realimenta daca ester necesar.

6. Sa se prezinte la locul de munca in uniforma curata si calcata.

7. Sa asigure siguranta oaspetilor si siguranta proprietatilor din cadrul societatii.


CERINTE

- Minim 2 ani experienta in domeniu si studii medii.;
- Cunoasterea regulilor interne;
- Cunoasterea fisei postului;
- Sa cunoasca normele de protectia muncii si regulile care se aplica in cazul incendiilor;
- Sa cunoasca regulile de igiena.


BENEFICII OFERITE

Oferim salariu si beneficii atractive in functie de experienta si profilul fiecarui candidat, formare profesionala pe parcursul activitatii, o evolutie a carierei profesionale in cadrul Hotelului Novotel, Accor Romania si Accor International.

Daca indepliniti cerintele mai sus mentionate, va asteptam la Departamentul Resurse Umane, de luni pana vineri, 10:00 - 14:00 si 15:00 - 17:00, intrarea prin Str. Matei Milo, etaj 1 (cum va uitati cu fata la hotel, strada din stanga, pe langa Romtelecom). Va rugam sa aveti la dumneavoastra buletinul de identitate . Vor fi contactate numai persoanele care vor fi selectate pentru interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Novotel este o marca ACCOR compusa din 340 de hoteluri de afaceri si turism, in 54 de tari in intreaga lume. Ea ofera peste tot unde este prezenta, o varietate de hoteluri moderne si functionale, ce asigura un confort deplin oaspetilor nostri.
In toate hotelurile Novotel personalul este atent la nevoile clientilor si incearca in permanenta sa raspunda cat mai personal solicitarilor acestora.