Job expirat
Responsabil cu managementul serverelor:
o Controlul accesului utilizatorilor la resurseo Securitatea sistemelor: update antivirus, nivelul de patching, configurare optima, utilizarea sistemelor
Asigura calitatea infrastructurii locale LAN si colaboreaza cu furnizorii de servicii pentru a mentine nivelul minim al nivelelor de serviciu.
Responsabil cu actualizarea procedurilor de lucru IT
Monitorizeaza conform politicilor si procedurilor de lucru sistemele, reteaua LAN si serverele
Urmareste si implementeaza schimbarile conform cu planul de Change Management
Documenteaza in detaliu procesele de IT service management;
Propune si participa la crearea de politici locale IT si identifica elemente de reducere a costurilor
Cauta permanent metode de imbunatatire a nivelului de satisfactie al clientilor.
Propune includerea de controale si validari specifice la nivel de antivirus, LanDesk, alte solutii software care sa corespunda cu reglemetarile companiei
Responsabil cu mentinerea in detaliu a inventarului echipamentelor IT si telefoanelor fixe si mobile
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
Actioneaza in conformitate cu atributele de comportament Honeywell definite pentru toti angajatii Honeywell in politica de Evaluare a Angajatilor si isi atinge obiectivele individuale de performanta stabilite prin sistemul de evaluare a performantelor: Honeywell Performance and Development;
Min. 3 ani experienta in administrarea Windows Server si a retelelor de comunicatiii de tip LAN si WAN (MPLS);
Cunostinte solide despre telefonia IP si sisteme de tip call center.
Cunostinte avansate de Microsoft Office si a altor aplicatii specifice industriei de inginerie.
Studii absolvite in IT si/sau domeniul ingineriei.
Abilitati avansate de comunicare, deschidere la nou si capacitatea de a invata si impartasi celorlalti cu usurinta;
Atentie la detalii, onestitate, capacitate dezvoltata de auto-organizare;
Capacitate dezvoltata de rezolvare a problemelor si de a gasi solutii alternative.
Proactiv.
Clientul nostru ofera pachet de compensatii si beneficii atractiv si oportunitati de dezvoltare profesionala.
Founded in 1982, Grafton Recruitment has established itself as a world class provider of recruitment solutions. Grafton has experienced an impressive growth pattern in the last five years. The network has built to a total of 70 branch operations spanning 19 different countries including the United Kingdom, Republic of Ireland, Chile, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Lithuania, Russia, Portugal, France, Austria, Belgium, Turkey, UAE and Romania.