Job expirat
• Preluarea apelurilor telefonice si email-urilor, rezolvarea sau redirectionarea acestora;
• Gestionarea prompta a solicitarilor, intr-o maniera satisfacatoare pentru clienti;
• Introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna;
• Coordonarea tehnicienilor de teren;
• Realizarea activitatii de raportare stabilita de seful ierarhic.
• Absolvent de studii superioare sau student;
• Nivel mediu de limba Italiana;
• Disponibilitate full-time;
• Cunostinte operare MS Office (Word, Excel, Outlook);
• Experienta in domeniul tehnic;
• Foarte bune aptitudini de orientare catre client si atentie la detalii;
• Seriozitate, punctualitate, spirit de echipa.
• Training platit;
• Salariu fix + bonus;
• Mediu de lucru placut;
• Teambuilding-uri;
• Oportunitati de dezvoltare;
• Posibilitate de a obtine castiguri suplimentare.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.