Job expirat
Relationarea cu clientii showroomului din zona de Liquid Galaxy si promovarea produselor eMAG
- Crearea unei atmofere placute
Lansat în 2001, eMAG se număra printre creatorii pieţei de comerţ online din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realităţile pieţei şi orientarea către client au propulsat şi au menţinut eMAG în poziţia de lider constant al pieţei, ajungând în prezent cel mai mare magazine online din S-E Europei.
În portofoliul eMAG se regăsesc de la produse IT&C, electronice şi electrocasnice, până la cărți, jucării, pachete turistice și cosmetice profesionale, oferta eMAG extinzandu-se permanent cu noi categorii de produse prin eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.