HR & Admin Support - Receptie

HUMANGEST GROUP

13-06-2016 | EXPIRA LA 13-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Receptie, office management, gestiune flux si documente comunicare interna si externa, angajati si furnizori;
- Gestiunea/ administrarea actelor de personal/ salariati, salarizare;
- Recrutare;
- Proiecte/ evenimente de dezvoltare organizationala si de business.


Multe oportunitați sunt in asteptare pentru tine: pachet salarial atractiv, cursuri de formare, oportunitati de cariera, asigurare medicala si multe alte activitati.


CERINTE

- Absolvent facultate profil economic, drept, politehnica;
- Minim 6 luni experienta in activitati de office management
- Abilitatea de a comunica in scris in limba engleza pentru activitatea curenta
- Ideal pentru o persoana care isi doreste dezvoltare profesionala in Resurse Umane


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.