Job expirat
- analizeaza necesarul de recrutare pentru fiecare departament, impreuna cu Managerul de departament si intocmeste planului de recrutare anual; actualizeaza planul de recrutare in functie de schimbarile aparute in business si in derularea proiectelor
- initiaza la solicitarea ownerilor si deruleaza procesele de recrutare specifice Diviziei
- identifica si aplica metode de recrutare noi in urma analizelor de ‘risk assessment’ ale procesului de recrutare in vederea indeplinirii obiectivelor de recrutare
- ofera suport la fiecare noua angajare pentru indeplinirea formalitatilor de angajare si pastrarea unei stranse legaturi cu noii colegi -induction
- actioneaza ca suport in realizarea evaluarii performantelor, prin comunicarea actiunilor ce vor avea loc, instructiuni si mod de completare a formularelor aferente; pregatirea documentelor necesare si propunerea de imbunatatiri in urma feedback-ului cules de la membri Diviziei
- initiaza si coordoneaza procesul de Management al Performantei, cu accent pe implementarea corecta a procesului de evaluare, in urma caruia gestioneaza dosarele de evaluare ale oamenilor cheie
- initiaza si coordoneaza procesul de calibrare a pozitiilor si a sistemului de Compensation&Benefits: monitorizeaza permanent piata salariilor
- colaboreaza cu Change&Development Coordinator pentru realizarea PDI-urilor si a planului de training anual
- ofera suport pentru dezvoltarea culturii organizationale constructive
- comunica viziunea si strategia companiei, promoveaza si intretine o atmosfera de lucru entuziasta si proactiva
- experienta -minim 3 ani intr-o pozitie similara sau in derularea de proiecte de recrutare complexe
- cunoasterea pietei IT software si a specificului acesteia
- comunicare si orientare catre client
- atitudine proactiva si implicare
- persuasiune si capacitate de implicare a oamenilor in actiuni diverse
- capacitatea de a construi si creste relatii
- incredere in sine, entuziasm si atitudine pozitiva
- atentie la detalii
- gandire logica, structurata
- capacitatea de a planifica si organiza actiuni, activitati
- abilitati de management
- abilitati de consiliere psihologica
ASCENTA este noul brand pentru diviziile de solutii business ale Softwin.
Din octombrie 2006 Softwin a reunit sub un nou nume – ASCENTA – departamentele sale specializate in consultanta IT si solutii integrate de business.
ASCENTA reprezinta acum o divizie cu peste 100 de specialisti de top: consultanti, dezvoltatori, project manageri, directori de calitate.
Decizia de a infiinta ASCENTA a aparut din necesitatea de a servi mai bine interesele clientilor nostri, atat la nivel local, cat si international, printr-o divizie dedicata.
ASCENTA continua experienta de peste 16 ani a Softwin in acest domeniu si isi propune sa devina o forta pe piata regionala a solutiilor complexe de business bazate pe IT.
In 2006, Softwin, prin diviziile sale de solutii de business – astazi reunite sub brandul ASCENTA – s-a clasat intre primii 10 integratori de profil fin tara, conform studiilor independente realizate de IDC.
Divizia ASCENTA este specializata in servicii de consultanta si management al afacerilor pe baza solutiilor IT, precum si servicii de integrare a solutiilor si dezvoltare de aplicatii software la cheie.