Job expirat
Intervine si rezolva orice problema aparuta in functionarea retelei IP/SDH/DWDM UPC.
Preia si trateaza problemele din sistemul de ticketing, telefonic sau prin mail privitor la evenimentele aparute in reteaua de comunicatii integrate conform cu SLA-urile interne stabilite.
Escaleaza si pastreaza o legatura permanenta cu NOC ECC (European Competence Center) pentru problemele ce nu pot fi rezolvate local (conform cu procedurile in vigoare).
Asigura suport tehnic de nivel superior echipelor tehnice locale pentru remediarea problemelor aparute in reteaua IP Metropolitana.
Notifica Managementul Corpului Tehnic de incidentele majore aparute si evolutia lor.
Escaleaza si pastreaza un contact permanent cu furnizorii de capacitati de transport ai UPC in cazul aparitiei unor evenimente.
Configureaza, reinnoieste si asigura salvarea configuratiei echipamentlor din reteaua de comunicatii IP si SDH/DWDM pentru a asigura un acces optim al punctelor de prezenta UPC.
Implementeaza modificari de topologie si solutii furnizate de centrele de dezvoltare UPC Corporate si departamentul de dezvoltare a retelei a UPC Romania, la cererea explicita a acestora sau modificari impuse de dezvoltarea retelei.
Face recomandari catre Managementul Corpului Tehnic cu privire la dezvoltarea retelei de comunicatii IP/SDH/DWDM acolo unde este necesar pentru a creste disponibilitatea serviciilor.
Respecta si aplica permanent procedurile interne UPC privitoare la modificari de configuratie a retelei de comunicatii nationale.
Studii superioare finalizate intr-unul din domeniile tehnic, IT, telecomunicatii.
Cunostinte la un nivel avansat privind protocoalele de rutare BGP, OSPF, ISIS.
Experienta de lucru cu tehnologia MPLS si serviciile oferite peste MPLS .
Experienta relevanta in configurarea echipamentelor de acces/distributie Layer2/3
Experienta de minim 1 an in activitatea de suport, implementare, intretinere si monitorizare retele de comunicatii integrate.
Foarte bune aptitudini in diagnosticarea si depanarea problemelor aparute in retea.
Certificat CCNP/CCIP sau experienta echivalenta.
Intelegerea tehnologiilor SDH/DWDM.
Foarte bune cunostinte de limba engleza.
Capacitate de rezolvare a problemelor, de planificare si organizare a activitatii, de a lucra in echipa.
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)