Job expirat
• Se ocupă cu conceperea/îmbunătăţirea/implementarea/operarea servicii ISP şi soluţii ICT şi oferă consultanţă tehnică pe ariile de expertiză cu scopul de a asigura un nivel corespunzător de calitate şi disponibilitate a serviciilor oferite clienţilor externi.
Responsabilităţile importante:
• Recomandă noi tehnologii şi soluţii ISP care satisfac cerinţele clienţilor externi.
• Răspunde de planificarea, analiza nevoilor, justificărilor tehnice şi de cost pentru implementarea de noi sisteme si soluţii ISP pentru clienţi externi.
• Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică omisiunile şi erorile din cerinţe privind noi produse şi servicii ISP pentru clienţi externi.
• Rezolvă efectiv incidentele/ problemele majore apărute în cadrul platformei de Web Hosting, DNS; după ce le soluţionează, redactează documentaţia corespunzătore în concordanţă cu procedurile existente.
• Desfăşoară activităţi de consultanţă ca specialist tehnic la cererea utilizatorilor sau conform programării pentru soluţiile ICT (soluţii hardware şi software).
• Participă la activităţile de analiză, proiectare şi implementare pentru soluţii ICT, asigurând funcţionalitatea corectă şi parametrii agreaţi cu clienţii companiei.
• Identifică soluţiile bazate pe cea mai bună practică din cadrul echipei şi industriei ICT şi le promovează. Redactează documente privind soluţii tehnice şi orice alte documentaţii necesare.
• Participă la activităţile de suport, întreţinere, alocare de resurse, tratarea incidentelor şi restaurarea serviciilor ISP găzduite, cu impact minim asupra afacerilor companiei şi asupra clienţilor în conformitate cu SLA-urile şi priorităţile de afaceri.
• Monitorizează proactiv serviciile în scopul identificării problemelor şi găseşte soluţii pentru reducerea timpului de răspuns şi creşterea disponibilităţii.
• Asigură protejarea datelor clienţilor prin implementare de planuri de salvare (backup) şi protecţie la dezastre.
• Diplomă de licenţă în IT sau în alt domeniu tehnic apropiat (Automatică, Electronică, etc.).
• Experienţă de 4-5 ani în domeniul IT, relevantă pentru cerinţele postului.
• Experienţă în operare şi administrare arhitecturi IT complexe având sisteme de operare tip Linux.
• Experienţă în configurarea & securitatea e-mail, DNS, Web server, Servicii Video.
• Cunoştinţe avansate privind serviciile internet (e-mail, web, DNS, etc.).
• Cunoştinţe avansate privind platforme hardware avansate (servere, storage).
• Cunoştinţe avansate de software înrudite cu sistemele de operare server (RedHat Linux, Windows, etc).
• Cunostinte avansate privind protocoalelor TCP/IP.
• Cunoştinţe avansate de scripting (Perl, Bash, C++, etc).
• Experienţă în configurarea & securitatea sistemelor de operare.
• Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor diverselor grupuri de clienţi interni şi externi.
• Posibilitatea de a citi şi după caz de a realiza şi interpreta documente precum manuale de instalare, materiale despre computere sau cerinţe de dezvoltare.
• Experienţă în configurarea & securitatea e-mail, DNS, Web server, Servicii Video.
• Orientare spre client, lucru în echipă.
• Persoană organizată, proactivă cu bune abilităţi de comunicare şi relaţionare.
• Limba engleză nivel bun.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
-
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...