Job expirat
Administrare PABX
Dezvoltare si implementare servicii PABX
Dezvoltare si implementare aplicatii specifice pentru un call center
Bun cunoscator de Asterisk
Cunostinte solide de SQL, PHP
Absolvent invatamant superior
Responsabil si serios
Dispus sa se implice intr-o activitate antrenanta
Un bun lucrator in echipa
Inclinatie spre nou si provocari
Salariu fix + bonusuri de performanta
Cursuri de calificare, literatura de specialitate
Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate
Sansa de a construi o cariera in domeniul telecomunicatiilor intr-un mediu tanar si dinamic
Program de lucru – 8h
Tweencall este o companie care ofera servicii de tip call center companiilor interesate sa-si externalizeze serviciile de preluare si initiere apeluri, emailing. Cei alesi sa faca parte din echipa noastra vor avea sansa de a lucra pentru cele mai mari companii nationale din domeniul telecom, banking, media&advertising, inssurance.
Rezultatele pozitive obtinute pana in acest moment ne recomanda ca fiind un partener de incredere.
Cultura organizatiei se reflecta in responsabilitate, implicare si satisfactia reusitei. Misiunea echipei tween|call este de a promova inovatia si profesionalismul.
www.tweencall.com