Job expirat
Administrare si gestionare CRM (activitățile aferente departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri);
Mentine relatia cu clientii companiei;
Monitorizeaza zilnic fluxul de lucru in echipa si aloca sarcini si resurse;
Se ocupa de setarea indicilor de performanta si urmarirea lor;
Face evaluari de calitate ale activitatii membrilor echipei si ofera feed-back pentru imbunatatirea performantei;
Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate.
Experienta relevanta in coordonarea unei echipe (atitudine pozitiva fata de colegi si abilitatea de a mobiliza echipa din subordine);
Competențe de baza in managementul de proiect;
Orientare catre client si rezultate ridicate;
Abilitatea de a gestiona informatii confidentiale si proiecte multiple simultan;
Capacitate ridicata de analiza si de relationare interpersonala;
Rezistenta la munca in conditii de stres si un nivel bun de atentie la detalii;
Automotivat si atitudine proactiva;
Cunostite bune de limba engleza.
Cunostinte avansate de Word, Excel si alte programe in functie de proiect.
bonuri masa;
transport gratuit;
telefon serviciu.
Servicii profesionale de paza, protectie si monitorizare combinate cu sisteme de supraveghere video si antiefractie