Job expirat
Pentru clientul nostru, broker de asigurari, recrutam o persoana care va avea urmatoarele responsabilitati:
- Administrarea portofoliului de clienti;
- Cunoasterea produselor companiei;
- Intampinarea si consilierea clientilor;
- Incheierea politelor de asigurare;
- Incasarea platilor;
- Intocmirea zilnica a registrului de casa;
- Realizarea de rapoarte de activitate.
- Studii superioare finalizate (constituie avantaj);
- Experienta minim 1 an in vanzari de asigurari;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Permis de conducere categoria B (constituie avantaj);
- Cunostinte PC (pachetul MS Office).
Clientul nostru ofera un pachet salarial atractiv si oportunitatea dezvoltarii carierei intr-un mediu competitiv.
Fondata in anul 2004, HR SERVICES&SOLUTIONS este o companie care ofera servicii de recrutare si selectie de personal, precum si servicii de executive search, caracterizate prin integritate si confidentialitate depline.
Cheia succesului nostru consta in evaluarea corecta a nevoilor partenerilor nostri si identificarea talentelor de top. Noi cautam lideri care sunt vizionari si care pot conduce oamenii cu pasiune.