Job expirat
- Intocmirea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale;
- Elaborarea de diverse adeverinte pentru salariati;
- Administrarea bazei de date cu angajati;
- Intocmirea, verificarea si transmiterea de rapoarte si situatii catre superiori;
- Gestionarea documentelor aferente procesului de salarizare si administrare de personal;
- Asigurarea formalitatilor referitoare la angajari, modificari contractuale si incetare a raporturilor de munca;
- Transmiterea in REVISAL a tuturor modificarilor contractuale in termenele specificate de legislatie;
- Monitorizarea permanenta a schimbarilor legislative in domeniu;
- Operarea in aplicatia software a modificarilor referitoare la salarii, prime si bonusuri, concedii medicale, angajari si incetari contracte de munca si derularea procesului de salarizare;
- Verificarea calculului salarial si pe cel al contributiilor salariale;
- Verificarea si transmiterea declaratiei 112;
- Pregatirea si furnizarea documentelor solicitate de angajati;
- Programarea controlului de medicina muncii pentru salariatii companiei;
- Furnizarea de informatii si documentele solicitate de angajati;
- Administrarea dosarelor de personal.
- Studii superioare;
- Experienta in resurse umane- minim 6 luni;
- Bune cunostinte de legislatia muncii;
- Cunostinte de legislatie in domeniul salarizarii si a raporturilor de munca;
- Cunostinte foarte bune MS Office si Revisal;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Capacitate de lucru cu termene limita;
- Confidentialitate;
- Experienţă în calcul salarial şi activităţi administrative HR;
- Abilităţi bune organizatorice şi sistematizare;
- Creativitate, auto-organizare, viziune de ansamblu.
Experienta si Profesionalismul nostru sunt sprijinul de care afacerea dumneavoastra are nevoie!
Servicii contabile la cel mai inalt nivel asigurate de un personal competent, tanar, in plina ascensiune profesionala.
EFICIENTA NOASTRA, SIGURANTA DUMNEAVOSTRA!