Job expirat
Responsabilitati:
- Introducerea in sistemul informatic a datelor personale si contractuale ale salariatilor;
- Intocmire documentelor specifice (contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare, adeverinte de vechime);
- Transmiterea Revisalului;
- Intocmirea adeverintelor (credite, de venit, pentru medic, primarie, scoala, adeverinte recalculare pensie, adeverinte somaj, etc) pentru clientii companiei;
- Gestionarea fizica a dosarelor de personal;
- Consultanta legislativa in domeniul codului muncii pentru clientii companiei;
- Intretinerea relatiei cu clientii pentru care face administrare de personal.
Cerinte:
- Absolvent studii medii;
- Abilitati de comunicare;
- Bune abilitati de operare PC;
- Experienta de cel putin 3 ani in domeniul administrarii de personal;
- O buna cunoastere a Codului Muncii;
- O buna organizare;
- Capacitatea de a gestiona un volum mare de documente;
- Rezistenta la stres.
Human Touch Consulting Group - HTCG