Job expirat
Actualizeaza si posteaza anunturile de angajare in acord cu necesarul de personal pentru recrutare de personal
Verifica si actualizeaza baza de date a aplicantilor care au trimis CV-uri si le salveaza in baza de date
Face programarile sesiunilor pentru interviuri; inregistreaza in programatorul de interviuri statusul cu rezolutia fiecarui candidat intervievat
Actualizeaza permanent baza de date a aplicantilor
Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea angajarii
Introducere in sistemul informatic a datelor personale angajatilor;
Inregistrarea tuturor operatiilor de angajare, modificare a statului angajatilor in registrul electronic de evidenta a salariatilor
Intocmirea documentelor specifice pentru angajare, prelungirea sau incetarea activitatii angajatilor(contracte de munca, fisa de post, acte aditionale, decizii de incetare, adeverinte de vechime);
Gestionarea fizica a dosarelor de personal; tine evidenţa dosarelor de personal sub formă fizică şi electronica
Elaborareaza și reactualizeaza fișele de post, regulamentul de ordine interioara, regulamentul de organizare si functionare
Primeste, verifica si arhiveaza certificatele medicale.
Intocmeste si elibereaza adeverinte pentru: credite, de venit, pentru medic, primarie, scoala, adeverinte recalculare pensie, adeverinte somaj,
Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna certificatele medicale si alte referate din cursul lunii.
Verifica prin sondaj condicile de prezenta cu pontaje.
Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.
Asigura completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii.
Intocmeste si distribuie fluturasii de salarii
Permanenta actualizare cu legislatia muncii
- Studii superioare finalizate
- Atestat de Inspector de Personal, Specialist Resurse Umane etc.
- Bune cunostinte de operare P.C. (pachetul MS Office – Word, Excel, Power Point).
- Bune cunostinte de limba engleza
- O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii
- Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar
- Foarte bune abilitati de comunicare, organizare, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare
- Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare;
- Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, cu focus pe detalii;
Oferta financiara va fi discutata si personalizata functie de experienta si pregatirea candidatului.
AIS GRUP-AIS PRODIMPEX este o companie medical farmaceutica infiintata in anul 1991 ce reuneste un grup de firme ce activeaza in domeniu medical farmaceutic.
Obiectul de activitate al grupului de firme il reprezinta productia substante chimice ce intra in necesarul companiilor producatoare de medicamente.Un alt obiect de activitate il reprezinta distributia de medicamente in retelele de farmacii deja existente si vanzarea directa de medicamente in farmaciile proprii.Firma Ais ofera din 2004 prin compania sa AIS CLINIC servicii si analize medicale complete in : Endocrinologie,Hematologie,Oncologie,Oftalmologie,ORL,Neurologie,Obstretico-ginecologie,Pediatrie,Urologie,Medicina Interna,Ortopedia,Deramato-Venerologie,Psihiatrie,Boli nutritie si Diabet zaharat,Gastroentorologie,Cardiologie,Reumatologie,Balneofizioterapie,Medicina muncii,Medicina de familie