Job expirat
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
- Redacteaza si centralizeaza documente specifice activitatii de resurse umane: fise de post, anexe fise de post SSM, mediu, SU, rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari, convocatoare;
- Redacteaza/revizuieste Regulamentul Intern de cate ori se impune, cu respectarea cerintelor legale.
- Raspunde de arhivarea si evidenta documentelor;
- Opereaza si completeaza registrul general privind evidenta salariatilor REVISAL;
- Intocmeste fisele de evaluare periodice.
- Gestioneaza dosarele de personal, obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal;
- Informeaza salariatii asupra modului de completare a diferitelor formulare;
- Intocmeste state de plata, declaratia 112 si 205, declaratia statistica lunara;
- Reprezinta societatea in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti, Agentia Locala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Somaj, Oficiul de Pensii si alte institutii;
- Verifica pontaje, circulare, initiaza negociere CCM, manageriaza evidenta concediilor medicale/ odihna;
- Comanda tichete de masa dupa verificarea pontajelor;
- Programeaza si urmareste efectuare analizelor de medicina muncii la angajare si periodic;
- Intocmirea si depunerea dosarelor de restituire sume FNUASS;
- Raportari diverse cu privire la situatia zilelor CO efectuate, CM, CFP, suspendari, costuri/salariat, precum si alte situatii solicitate de Management;
- Reprezinta societatea in caz de control ITM, asigura suport in cazul controalelor altor institutii, in cazul in care sunt solicitate documente/informatii in legatura cu salariatii;
- Face parte, in calitate de membru secretar, din CSSM. Redacteaza si depune PV CSSM.
- Colaboreaza cu conducatorii punctelor de lucru, planifica si coordoneaza activitatile RU specifice pe puncte de lucru, urmarind realizarea fiecarui proiect.
- Colaboreaza cu departamentele contabilitate si financiar, furnizand situatiile/documentele solicitate la termenele agreate;
- Recrutare personal; Stabilirea criteriilor de recrutare cu managerii companiei; Intocmirea si postarea anunturilor de angajare; Contactarea candidatilor, evaluarea primara; Gestionarea bazei de date a candidatilor (CVuri); Intocmirea de rapoarte cu concluzii catre Management.
- Este responsabil de intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, decizii, note de lichidare, adeverinte, predarea acestor documente salariatilor societatii si arhivarea documentelor la sediul societatii.
- Indeplineste alte sarcini, legate de postul ocupat, la solicitarea sefilor ierarhici;
- Respecta termenele de predare a situatiilor/proiectelor alocate de management, precum si termenele impuse de lege.
Descrierea companiei
Grup de companii: Horeca, Alimentatie, Productie, total 150-200 salariati.
Candidatul ideal
Inspector Resurse Umane:
Persoana echilibrata, dinamica, atentie la detalii, bun organizator.
Operare program salarizare-SAGA, cerinta obligatorie.
Experienta calcul salarial, ore de noapte, ore suplimentare, tichete de masa.
Perfectionare profesionala-participare curs SSM 80 ore-obligatoriu, Diploma absolvire curs SSM este un plus.
Grup ce activeaza in domeniul HoReCa inca din anul 2001.