Job expirat
Administrare salarizare:
- Introducerea pontajelor in programul de payroll;
- Transmiterea sumelor pentru viramentele salariilor;
- Fisiere/ordine de plata pentru achitarea taxelor salariale.
Administrare documente si a personalului:
- Intocmirea contractelor de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte;
- Intocmirea dosarelor de angajare;
- Reprezentarea companiei in fata organelor de control.
Raportare:
- Intocmirea si actualizarea Registrului Electronic de evidenta al angajatilor;
- Realizarea devizelor si rapoartelor pe baza statelor de plata pentru clienti;
- Organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe clienti, sectoare, luni, ani.
- Cunostinte avansate de Limba Italiana;
- Studii superioare finalizate;
- Atestat Inspector Resurse Umane;
- Cunostinte de Legislatia Muncii;
- Experienta pe un post similar;
- Cunoastere buna a programului Excel;
- Orientare catre rezultate si catre respectarea termenelor;
- Aptitidini numerice, de comunicare, meticulozitate;
- Persoana proactiva, consecventa si flexibila;
- Cunostinte de Limba Engleza.
Passion4Work este una dintre firmele cele mai importante din domeniul leasingului de personal si al recrutarii de personal din Ungaria.
In Romania, suntem o companie aflata intr-o crestere dinamica, punand pe primul loc satisfacerea dorintelor clientilor nostri, calitatea serviciilor, promptitudinea si rigurozitatea implementarii proiectelor.