Job expirat
- Responsabil de activitatea de despagubire a contractelor de asigurari de viata;
- Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor legate de gestionarea dosarelor de despagubire;
- Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite in procesul de despagubire;
- Mentine o comunicare constanta, eficientă si profesionala cu colegii si superiorii ierarhici + raspunde eficient la cererile efectuate de acestia;
- Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind dosarele de despagubire;
- Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice gestionarii despagubirilor si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Daune;
- Analizeaza, se implica si propune corectii necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese;
- Elaborarea rapoartelor periodice cu privire la dosarele de despgubiri si prezentarea datelor catre superiorii ierarhici;
- Primirea, înregistrarea si evaluarea dosarelor de despagubiri în functie de nivelul de delegare si solicita informatii suplimentare atunci când este necesar;
- Gestionarea reclamatiilor privind dosarele de despagubire;
- Informeaza sefii ierarhici cu privire la problemele ce ar putea apărea sau care pot apare in gestionarea despagubirilor;
- Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale Serviciului, Departamentului si companiei;
- Reprezinta societatea intr-un mod constructiv si pozitiv în relatia cu partenerii de afaceri si autoritătile;
- Manifesta o preocupare permanenta si sustinuta privind perfectionarea profesionala;
- Ofera suport, dupa caz, celorlati membri ai Serviciului Daune / Departamentului Operatiuni;
- Asigura corespondenta cu clientii interni si externi la un inalt nivel profesional;
- Atentionarea conducerii asupra problemelor aparute in administrarea proceselor de despagubire;
- Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de seful/sefii ierarhic/ierarhici;
- Asigura o comunicare eficienta si profesionala cu colegii si superiorii;
- Experienta in domeniul asigurarilor de viata (minim 3 ani)
- Experienta in evaluarea dosarelor de despagubiri pentru asigurare de viata , individuale si de grup (minimum 2 ani)
- Avantaj, experienta in bancassurance si in evaluarea riscului asigurabil (underwriting)
- Experienta de lucru in cadrul unui grup international si/sau cu brokeri
- Studii superioare finalizate (licenta sau master)
- Limbi straine – engleza: nivel avansat, franceza – avantaj
- Cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint)
- Obisnuinta de a lucra in echipa ce indeplineste aceeasi activitate
- Spontaneitate, bune abilitati de comunicare, pro-activitate, atentie la detalii
Alte competente detinute:
• Capacitate de planificare si organizare
• Comunicare si prezentare
• Eficienta interpersonala
• Analiza datelor/ evaluarea eficienta a informatiilor
• Atentie la detalii
• Autonomie si initiativa
• Adaptabilitate si reactivitate
• Rezistenta la stres;
Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada Determinata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.