Job expirat
Principalele responsabilități sunt:
- de a învăța informații importante din domeniile de marketing & IT de la specialiștii 2Checkout;
- de a acorda atenție pasiunilor profesionale, mai ales cu ajutorul internshipurilor acestora dedicate;
- nu în ultimul rând, de a-ți rezerva locul la aceste internshipuri din timp.
Rolul acestor intenshipuri, a căror prezentare va fi într-un cadru informal, de tip șezătoare, este de a ajuta studenții să își aprofundeze cunoștințele învățate în facultate, dar, mai important, de a afla cele mai relevante informații despre domeniile care îi pasionează pe studenții participanți de la specialiști. Pe 7 iunie va avea loc șezătoarea dedicată digitalului, mai exact marketingului, susținută de 2Checkout în colaborare cu Inspire Group, iar șezătoarea de pe 12 iunie este dedicată pasionaților de domeniul tehnic al IT-ului.
- studii superioare în curs, în cadrul uneia dintre facultățile cu profil tehnic sau marketing (și nu numai): Facultatea de Marketing (ASE), Facultatea de Comunicare (SNSPA), Facultatea de Matematică și Informatică (Universitatea București), diferite facultăți din cadrul Universității Politehnica etc.;
- spiritul creativ la purtător;
- pasiunea și ambiția de a deveni specialist în domeniul ales în viitor;
- deschiderea către noi oportunități, tehnici și stiluri noi de învățare.
- ambele internshipuri sunt plătite;
- cunoștințe valoroase care pot fi folosite ulterior în viața profesională a participanților la internshipuri
DESPRE COMPANIE
Misiunea 2Checkout este de a oferi consumatorilor din întreaga lume acces la cele mai bune produse digitale.
Facem parte din portofoliul unui fond de investiții din US, Francisco Partners, și oferim o soluție de comerț digital și plăți care ajută companiile să-și vândă produsele și serviciile la nivel mondial. De exemplu: dacă ați achiziționat vreodată un produs anti-virus de la Bitdefender sau Kaspersky, ați făcut achiziția prin platforma de comerț electronic Avangate a 2Checkout. Practic, noi ne ocupăm de tot ce înseamnă comanda online, plăți – inclusiv plăți recurente pentru abonamente – livrare produse digitale, suport post-vânzare, canale adiționale de vânzări, raportări și multe altele, pentru a ajuta clienții noștri să își vândă produsele și serviciile cât mai eficient.
În 2017, Avangate a achiziționat 2Checkout, preluându-i brandul și consolidându-și astfel poziția pe piață prin oferirea unui produs complet și unic în industrie, acum procesând peste 1 miliard de dolari pe an. Deservim peste 10,000 de clienți la nivel global printre care și Kaspersky, Bitdefender, myFICO, HP Software, 123FormBuilder, HMA by Avast.
2Checkout înseamnă o echipă globală de peste 300 de colegi care construiesc un produs de top, fapt confirmat de numeroase premii de-a lungul anilor. Premiile internaționale CODiEs, Deloitte Fast 500, G2 Crowd, Gartner, sunt doar câteva cu care ne mândrim.
Cu birouri în România, USA și Olanda, compania oferă oportunitatea unei cariere într-un mediu internațional, expunere la proiecte complexe, păstrând în același timp o cultură orientată către oameni.