Job expirat
SCOP:
Executia activitatilor necesare de monitorizare si evaluare a activitatii sectiunilor diviziei care implica interactiunea directa cu beneficiarii de servicii IT si interactioneaza constant cu clientul intern, astfel incat sa asigure continuitatea operatiunilor de business si sa indeplineasca timpii de raspuns conform cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement existente.
RESPONSABILITĂŢI:
• Executa activitati legate de calcularea si verificarea indicatorilor de monitorizare a activitatii sectiunilor diviziei, conform cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement existente;
• Mentine o relatie constanta cu clientul intern pentru a prelua feedback si a identifica solutii pentru potentiale optimizari;
• Executa activitati de gestionare a mediilor IT de productie si testare
• Executa activitati de gestionare a versiun ilor noi aplicate pe mediile IT de productie si testare
• Executa activitatati de coordonare instalare versiuni noi de aplicatii IT conform cu fereastra de mentenanta planificata si aprobata;
• Asigura transferul de cunostinte necesare indepliniri atributiilor specifice catre ceilalti membrii din cadrul echipei;
• Identifica proactiv oportunitatile de optimizare a activitatilor din aria de responsabilitate si propune solutii catre seful ierarhic;
• Furnizeaza proactiv expertiza altor zone din IT sau business, prin activitatile specifice pe care le presteaza pentru acestia;
• Asigura o buna comunicare atat in cadrul echipei, cat si cu echipe din alte arii de activitate cu care interactioneaza;
• Participa la realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor individuale si ale echipei;
• Isi insuseste informatii referitoare la modificarile aparute in aplicatiile IT din aria de responsabilitate si in interfetele cu celelalte sisteme pe baza documentelor puse la dispozitie prin pachetele de livrare a versiunilor noi de aplicatii;
• Asigura transferul de cunostinte necesare indepliniri atributiilor specifice catre ceilalti membrii din cadrul compartimentului;
• Pastreaza documentele care ii sunt incredintate in scopul executarii atributiilor sale specifice, precum si lucrarile pe care le efectueaza in conditii care sa asigure consultarea lor de catre personalul interesat, atat in prezenta, cat si in absenta sa din companie;
• Indeplineste alte sarcini trasate de seful ierarhic superior, conform ariei de activitate;
• Raporteaza sefului ierarhic indeplinirea sarcinilor la termenele si conditiile stabilite de acesta si semnaleaza in timp util orice greutati existente sau survenite ulterior;
• Cunoaste si aplica prevederile Regulamentului de Ordine Interioara al companei, Contractul Colectiv de Munca si Legislatia cu privire la Protectia Datelor cu caracter Personal.
Absolvent studii superioare de profil informatic / tehnic
• Minim 2 ani experienta in munca pe o pozitie similara
• Experienta in executia de activitati de suport business reprezinta un avantaj
• Cunostinte de limba engleza - nivel avansat
• Cunostinte solide despre procesele si portofoliul de business
• Cunostinte solide despre aplicatiile IT gestionate
• Orientare catre client
• Gandire analitica si proactiva
• Capacitate de sinteza si raportare
• Abilitati de comunicare si prezentare – nivel avansat
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.