Job expirat
Compania noastra ofera clientilor sai diverse sisteme informatice. Dupa ce noul client incepe operarea cu un sistem IT Datagram, operatorul de suport tehnic ii va sta la dispozitie pentru a-l asista in rezolvarea eventualelor probleme de care se poate lovi. Astfel, responsabilitatile sunt:
- Preluarea, inregistrarea si rezolvarea prin telefon a problemelor tehnice intampinate de clienti;
- Monitorizarea functionalitatii sistemelor IT
- Configurarea legaturii intre programele IT ale firmei si imprimante fiscale / case de marcat fiscale
- Completarea periodica a rapoartelor interne
- Preluarea eventualelor noi comenzi ale clientilor existenti pentru noi module / puncte noi de lucru.
- Asistenta oferita personalului de vanzari sisteme si programe IT
Avem nevoie de o persoana cu bune abilitati de identificare si rezolvare a problemelor, cu bune abilitati comunicare, cu atitudine proactiva si orientare catre client si nevoile acestuia, fara a neglija nici interesele noastre.
Cuprinde angajare cu contract de munca in cadrul unui program de lucru full-time. Se vor asigura trainingurile necesare intelegerii programelor IT dezvoltate in cadrul companiei.
Nivelul salarial va creste prin acumularea de experienta si servicii performante puse in slujba clientului si a Datagram. Se castiga si comision prin vanzarea de servicii si produse clientilor ce suna pentru suport tehnic.
Pachetul salarial contine catering zilnic si servicii medicale.
Este necesara si o perioada de proba.
Suntem o companie romaneasca de dezvoltare software si solutii informatice, infiintata in anul 2001. Solutiile noastre au adus satisfactie clientilor de toate tipurile, de la giganti ai lumii auto pana la studenti. Ne-am castigat o buna reputatie de furnizor de incredere in domeniul tehnologiei informatiei, indeplinind cerinte de dezvoltare de aplicatii software din cele mai diverse. Oferim analiza proceselor de afaceri, sisteme software, consultanta in implementare, suport si mentenanta.