IT Helpdesk

Sky Bets Sport

05-08-2014 | EXPIRA LA 06-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigurarea primului nivel de suport tehnic pentru clientii companiei.
Remedierea problemelor care apar la nivel software pentru PC-uri, notebooks.
Diagnosticarea si depanarea problemelor hardware minore ale echipamentelor clientilor.


CERINTE

Experienta (minim 1 an) in domeniul de IT Support sau IT Helpdesk, intr-un mediu de lucru procedurizat, bazat pe ticketing.
Nivel mediu de cunostinte despre retele, echipamente, protocoale si servicii de retea.
Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows (Windows XP, Windows 7, Windows 8).
Cunostinte avansate de instalare, configurare si troubleshooting pentru suita MS Office.
Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru calculatoare si imprimante.
Limba engleza (vorbit si scris) - nivel bun spre avansat.
Abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor.
Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa.
Orientare catre client, capacitate de a lucra cu termene-limita.
Receptivitate la cererile utilizatorilor.
Rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala.
Acces la medii de test, tehnologii IT.
Echipa tanara si performanta.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie Pariuri Sportive cu activitate pe piata de profil din Romania de mai mult de 7 ani.