Job expirat
- asiguri suport IT specializat utilizatorilor pentru rezolvarea incidentelor cauzate de software/calculator/retea
- pregătești documentarea și raportarea actvitați catre clienți în sistemul de ticketing
- cunoștințe diagnosticare și depanare hardware
- cunoștințe diagnosticare și depanare rețele calculatoare/conexiuni internet
- proeficient în utilizarea soft-urilor tip remote desktop
- cunoștințe pentru instalarea/configurarea/depanarea softurilor uzuale : SO Windows, clienti mail, softuri office
Se consideră avantaj :
- experiență în posturi similare
- cunoștințe instalare/configurare servere Windows/Linux (ad,mail,samba,ftp,http,dns,routare)
- cunoștințe avansate de networking
- cunoștinte de programare bash, perl sau php
- certificări în domeniu
- cunoștințe de limbi straine (alta decât engleză)
- colectiv tânăr și motivat
- posibilități de avansare
- salariu plus bonusuri în funcție de performanțe
- laptop, telefon, masina
RezolvIT oferă servicii de externalizare și suport IT pentru firme mici și mijlocii.
De peste 11 ani, RezolvIT cu cei 24 de tehnicieni susține peste 200 de companii. Administrăm 8.000 echipamente IT, am oferit peste 32.000 ore de lucru în peste 12.000 de intervenții IT rezolvate în anul 2014.