IT Helpdesk Officer

Easy Asset Management IFN SA

16-02-2016 | EXPIRA LA 17-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce va trebui sa faci ?

• asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/WAN/PC/ Adaptor/echipament voce, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
• instalarea / reinstalarea / configurare de S.O. precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
• documentarea/inregistrarea fiecarui incident in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;
• suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;
• lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii;
• asigura configurarea solutiilor de printare ale companiei (imprimante, multifunctionale, etc);


CERINTE

Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia de IT Helpdesk Officer.

Ce cautam la tine?

• Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk
• Experienta sau cursuri in domeniul IT
• Cunostinte de baza in instalare/administrare s.o. MS Windows 7/8,Linux, Active Directory, File Server
• Cunostinte despre retele (DHCP, DNS, LAN, WAN, Routing/Switching, Intranet, etc)
• Permisul de conducere constituie un plus
• Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat


BENEFICII OFERITE

Ce iti oferim?

• Posibilitatea dezvoltarii carierei în cadrul unei companii în ascensiune;
• Beneficii preferențiale la pachete de servicii medicale private;
• Mediu de lucru plăcut, dinamic; colectiv tânăr


DESCRIEREA FIRMEI

Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite.

Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit. In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013.

Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc.

Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane.