Job expirat
Acorda suport de tip help-desk (telefonic, e-mail, messenger, remote) sau prin deplasare la sediul clientilor pentru solutiile dezvoltate de companie;
- Se implica in testarea fluxurilor configurate in aplicatii;
- Creaza proceduri de lucru si instructiuni de utilizare a aplicatiilor;
- Solutioneaza problemele privitoare la software, hardware, retelistica, pentru PC-urile clientilor;
- Urmareste si administreaza licentele pentru programele informatice instalate;
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Mediu de lucru atractiv, echipa dinamica, tanara ce permite dezvoltarea profesionala
Cunostinte in domeniul IT (operare, sisteme de operare, configurari retele de calculatoare, baze de date);
- Cunostinte MYSQL (avantaj pentru candidat)
- Cunostinte in domeniul economic (financiar-contabilitate);
- Lucrul anterior cu solutii informatice de gestiune (implementare, operare, suport) reprezinta un mare avantaj;
- Studii superioare absolvite sau in curs(profil economic sau tehnologia informatiei);
- Persoana deschisa, cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
- Atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor;
- Persoana organizata si orientata catre rezultate;
- Capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;
- Permis auto categoria B.