Job expirat
SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI: colaboreaza cu Senior Brand Manager-ul pentru crearea, dezvoltarea si implementarea brand-ului propriu al companiei, cu scopul cresterii notorietatii brand-ului, optimizarii portofoliului de produse si maximizarii profitului.
RESPONSABILITATI:
Analizeaza periodic indicatorii de brand, competitia, consumatorii tinta, tendintele de consum si propune masuri de crestere a profitabilitatii brand-ului si a indicatorilor de brand.
Colecteaza informatii din piata referitoare la competitorii directi si realizeaza rapoarte pe care le prezinta periodic superiorului direct.
Colaboreaza cu departamentul vanzari pentru a analiza vanzarile si pentru a face propuneri de crestere a vizibilitatii brandului, precum si propuneri de crestere a brandului.
Colaboreaza cu colegii de departament pentru realizarea diverselor evenimente interne si externe (ex. instore, online, print, etc).
Participa la meeting-uri interdepartamentale pentru prezentarea evolutiei brand-ului cat si pentru prezentarea planurilor de promovare.
Colaboreaza cu agentiile de design ambalaje atat pentru produsele noi cat si pentru adaptarea celor existente in portofoliu.
Implementeaza si evalueaza actiunile de marketing din planul anual de marketing, aprobate in prealabil cu superiorul ierarhic.
Identifica produse noi cu potential de vanzare si face propuneri pentru inovatii.
Se informeaza permanent asupra legislatiei in domeniu.
Sustine taining-uri de produs pentru echipele de vanzare ale companiei si ofera suport acestora in atingerea obiectivelor de vanzare.
Informeaza echipa de vanzare asupra: portofoliului de produse, calitatilor/ beneficiilor produselor, preturi si grile de discount, activitati promotionale, a tuturor problemelor legate de produse, furnizor sau brand.
Comunica cu furnizorii de produs, impreuna cu departamentul Supply Chain.
Propune promotii atat pentru planul promo cat si in afara lui, atat timp cat acestea servesc strategiile generale de brand si ale companiei.
Lucreaza impreuna cu seful ierarhic direct la realizarea strategiei 4P (produs, promovare/ comunicare, pret, plasare la raft & distributie).
studii superioare, de preferat marketing
cunostinte generale de marketing si vanzari
experienta anterioara pe un post similar sau intr-un post de marketing trainee, de preferat intr-o companie FMCG
experienta in negociere, comunicare asertiva si analiza
operare PC (MS Office); limba engleză - nivel avansat
bune abilitati de comunicare, negiciere si prezentare
spirit antreprenorial
spirit organizatoric si determinare
gandire analitica si sintetica imbinata cu creativitate
capacitate de a evalua si a lua decizii
capacitate de a lucra cu oamenii
perseverenta si orientare spre rezultate
flexibilitate si deschidere spre nou.
Va rog trimiteti CV-urile la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/