JUNIOR BRAND MANAGER - SHOP MANAGER - SITE-URI WEB

TEAM ART SRL

15-02-2010 | EXPIRA LA 21-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pornind de la sloganul nostru: Companie tanara care promoveaza valorile om-echipa in mediul cel mai adecvat calitatilor profesioanale dar si a celor personale.

Conteaza sa vrei ... sa poti vom avea grija sa inveti... Cautam o persoana activa, careia sa ii placa domeniul MARKETING-ULUI si sa doreasca sa creasca si sa se dezvolte.

-Asigura managementul categoriilor de produse din portofoliul alocat prin definirea si pozitionarea corecta a acestora si prin administrarea diferitelor variabile ale mix-ului de marketing al fiecarui produs, in scopul atingerii obiectivelor de vinzari, dezvoltarii afacerii si obtinerii de rezultate economice positive - (promotii, benchmark, buget)
-Propune si raspunde de strategii, planuri de actiune si obiective pe divizia alocata, stabileste target-urile pe sortimente
-Implementeaza politica de brand, defineste si pozitioneaza portofoliul de produse, consolideaza oferta de produs si ambalaj adecvata pentru pozitionarea aleasa
-Analizeaza lunar evolutia interna a produselor din portofoliu si a produselor concurentei
-Lanseaza propuneri care sa satisfaca nevoile concrete ale consumatorului si/sau canalului, intocmeste si supune spre aprobare bugete pentru realizarea acestora, urmareste bugetele si termenele de realizare a proiectelor
-Asigura prezentarea produselor noi pentru forta de vanzari
-Conduce relatia profesionala cu agentiile de publicitate in ceea ce priveste activitati BTL si ATL si urmareste imbunatatirea acestei relatii, exercita controlul cheltuielilor cu actiunile respective si propune masurile de corectie necesare
-Detaliaza toate materialele necesare politicii de comunicare catre consumator (publicitate, materiale POS etc.).
-Comunicarea in mediul online (blog, Facebook, Twitter)
- Identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de solutii noi
- Pastrarea relatiei cu presa.
- Organizarea de evenimente pentru promovarea brand-ului.
urmarirea incadrarii in bugetul aprobat a promotiilor, reclamelor, studiilor de piata, etc.
- monitorizarea executiei bugetului de marketing;


CERINTE

1.Studii superioare
2.Minimum 6 luni pe un post similar prezinta un avantaj
3.Cunostinte privind conceptele de piata
4.Cunostinte foarte bune de limba engleza.
5.Abilitati de prezentare si comunicare, planificare si organizare, scriere si raportare.
6.Cunoaste tacticile si instrumentele prin care se realizeaza o campanie de promovare online.
7.Atentie la detalii.
8.Cunostinte de social media: twitter, blogosfera, campanii online promovare, newsletter, relatii cu presa.
9.Abilitati de scris si comunicare.
10.Cunoasterea procesului de vinzare-cumparare si de distributie constituie un avantaj
11 Foarte bune cunostinte de operare PC (Excel, PowerPoint, Word)
12 Cunostinte limba engleza (obligatoriu)


BENEFICII OFERITE

Sediul companiei este in comuna Jilava , judetul Ilfov.
Programul este de la 8.30-17.30
Se asigura transportul

salariul de start 800-maxim 1000 ron


DESCRIEREA FIRMEI

Companie tanara care promoveaza valorile om-echipa in mediul cel mai adecvat calitatilor profesioanale dar si a celor personale.
Conteaza sa vrei ... sa poti vom avea grija sa inveti...