Job expirat
- Planificarea vanzarilor, reducerilor, bugetelor de cumparare pe departamente si divizii.
- Furnizeaza informatii referitoare la criteriile de comanda catre head office.
- Recomandarea nivelului de pret, vanzarile si procentul reducerilor.
- Recomandari in legatura cu calendarul promotional si strategii de vanzare.
- Recomandarea spatiului ideal pentru fiecare departament raportat la nivelul de vanzari.
- Prospectarea pietei din punct de vedere comercial vizitand competitia regulat.
- Mentinerea controlului stocului si a reaprovizionarii.
- Managerierea impartirii marimilor (size brakeDown) pentru comenzi in functie de vanzari.
- O permanenta comunicare cu departamentul de merchandise din UK
Studii: superioare
Limba engleza - nivel mediu
Calitati / abilitati necesare postului:
- Experienta in domeniul comercial, preferabil in retail
- Cunostinte Excel, Word, Power Point
- Abilitati evidente de planificare
- Bine organizat si flexibil
- Intelegerea si informarea despre trendurilor sezoniere din retail
- Lucrul in echipa
Program de lucru: 8 ore (08:30-17:15)
- bonuri de masa
- bonusuri in functie de performante
- reducere la achizitia de produse din portofoliul firmei
- cursuri / traininguri dupa angajare
- colectiv tanar si dinamic
- posibilitati de dezvoltare profesionala
- salariu atractiv
B.C.L. GROUP este o firma de servicii resurse umane cu rezultate foarte bune in diverse proiecte pentru numerosi clienti semnificativi in peisajul economic romanesc.