Job expirat
• preia comenzi in concordanta cu standardele companiei pentru clientii alocati
• introduce comenzi in sistem pentru clientii alocati
• mentine permanent contactul cu departamentele de contabilitate ale clientilor si ale companiei pentru identificarea problemelor legate de plata facturilor (ex. instiintari de diferenta pret – cantitate) si rezolvarea acestora (ex. confruntarea instiintarilor de diferenta cu facturile si avizele de marfa ale companiei)
• colaboreaza cu departamentele interne si ale clientilor implicate in solutionarea facturilor/platilor si altor documente relevante, astfel incat relatia comerciala sa decurga fluid
• raporteaza imediat superiorului orice plangere, sugestie sau dorinta din partea unui client
• remediaza in cel mai scurt timp orice problema semnalata de oricare dintre client respectand procedurile interne si indicatiile superiorului
• intocmeste rapoarte periodice sau la solicitarea expresa a sefului folosind instrumentele puse la dispozitie de companie
• introduce in sistem orice modificare legate de conditiile contractuale ale clientilor alocati(ex. Modificare conditii de plata sau livrare) conform contractelor anuale si/sau intelegerilor comerciale
• introduce in sistem toate promotiile OFF invoice aferente clientilor stabiliti
• introduce in sistem planul de promotii convenite cu clientii
• Se asigura ca se respecta planificarea de 48 de ore a livrarilor
• Actualizeaza in sistem listele cu produse listate pentru clientii alocati
• Verifica comenzile fara rezervare din sistem si urmareste solutionarea acestora
• Realizeaza toata formularistica in relatia cu conturile alocate: produse noi listate, fise logistice, formulare promotie, formulare reviste, etc.
• Raspunde de realizarea corecta si in timp a tuturor activitatilor support ce contribuie la dezvoltarea clientilor
• Realizeaza calculul OFF-invoice-ului si il supune aprobarii KAM-ului
• Implicare activa in comunicare cu conturile, la coordonarea KAM-ului
• Realizeaza analize si rapoarte in concordanta cu cererile KAM-ului sau NKAM
• Opereaza in sistemul informatic al clientilor IKA pentru clienti alocati ori de cate ori acesta exista.
• Studii medii; studiile superioare constituie un avantaj.
• Experienta intr-un post similar minim 1 an
• Engleza nivel mediu
• Cunostinte foarte bune de utilizare a PC
• Bune abilitati numerice
• Reale abilitati de comunicare
• Adaptabilitate, seriozitate, atentie la detalii si o atitudine pozitiva.
CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/