11-04-2009 | EXPIRA LA 17-04-2009
Job expirat
- Dezvolta, gestioneaza si manageriaza toti clientii de tip A si tip B (activi in baza de date sau potentiali) din sectiunea pe care o administreaza;
- Realizeaza obiectivele de vanzari setate din zona repartizata;
- Participa la elaborarea planului de dezvoltare a pietei, estimarea vanzarilor si planurilor de actiune pentru atingerea obiectivelor stabilite de companie pe sectiunea pe care este responsabil;
- Negociaza cu clientii de tip Key Account la nivel Local.
- bune abilitati de comunicare si putere de convingere
- initiativa si perseverenta
- orientare spre rezultate
- experienta in vanzari minim 1 an de zile (reprezinta un avantaj experienta in relatiile comerciale cu marile retele sau lanturi de magazine)
- minim studii medii
- permis de conducere categ.B
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale in cadrul unei companii de renume
- Pachet salarial atractiv (salariu fix+bonus de performanta)
SC INTERBRANDS Marketing & Distribution S.A. este cea mai mare companie de distributie din Romania (cu o cifra de afaceri in anul 2007 de 1.4 miliarde USD ), partener si distribuitor unic al celor mai mari producatori de bunuri de larg consum din lume: Procter&Gamble, Nestle, Kotanyi, Vodafone, British American Tobacco, etc.
Echipa Interbrands este pro-activa, orientata spre rezultate si ambitioasa, cu inalte standarde de calitate; la noi increderea si angajamentul provin din pasiune si implicare.
Performanta companiei a fost sustinuta prin efortul, talentul si dedicarea continua a celor care formeaza echipa INTERBRANDS.
Daca doresti sa faci parte din echipa noastra de succes nu ezita sa aplici pentru acest post!