Key Account Manager (branduri nonfood)

QLT

17-06-2015 | EXPIRA LA 17-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Compania importa si distribuie jucarii, branduri de top, catre conturile internationale (IKA), reselleri (lanturi de magazine mici si medii de profil) si catre site-uri de e-commerce.

Responsabilitati:
Raspunde de obiectivele de vanzare si incasarile companiei;
Negociaza conditiile comerciale cu noi retele si prelungeste contractele cu conturile deja existente in portofoliu;
Urmareste respectarea conditiilor comerciale agreate conform contractelor in derulare;
Propune, aproba, confirma planning-ul campaniilor/promotiilor cu clientii si urmareste realizarea acestuia;
Intretine relatia cu clientii asigurand un climat de incredere si parteneriat;
Efectueaza si interpreteaza calculele de performanta in vanzari;
Propune si urmareste executia standardului de mercantizare pentru fiecare client;
Coordoneza actiunile ( campaniile ) promotionale in-store;
Este in directa relatie cu Managerul de Logistica, pentru realizarea la termenele stabilite a livrarilor;
Propune si urmareste planning-ul de livrari;
Intocmeste si prezinta un raport ( saptamanal, lunar ) asupra activitatii si indeplinirii obiectivelor sale conducerii;
Monitorizeaza si analizeaza concurenta.
Gesioneaza bugete.


CERINTE

Experienta pe o pozitie similara de minim 2-3 ani;
Experienta in vanzare produse food/nonfood in IKA;
Capacitatea decizionala si de analiza financiara;
Experienta in negocierea contractelor cu IKA si in realizarea ofertelor comerciale;
Cunsotinte avansate MS Office;
Realizeaza targetul stabilit;
Carnet de conducere catg. B;
Engleza- nivel bun;
Disponibilitate la deplasari.


BENEFICII OFERITE

Pachet financiar motivant (parte fixa+ bonificatii);
Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
Mediu de lucru placut si profesionist.

Detalii: www.qlt.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.

Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.