Job expirat
Companie farmaceutica recruteaza personal pentru postul de Key Account Manager, persoane cu domiciliul stabil in Bucuresti, Timisoara/Arad, Cluj-Napoca, Brasov si Iasi.
- sistem relational dezvoltat
- comunicare, cerc larg de cunostinte
- spirit intreprinzator demonstrat
- motivare pentru castig pe termen lung, la standarde occidentale
- prezenta placuta
- venit fix lunar;
- comisioane, bonusuri suplimentare la realizare target valoric si pe produs.
Chemomed Intertrading SRL este o companie farmaceutica, importator exclusiv pe piata romaneasca, partener al unor companii de prestigiu din S.U.A., Japonia, Germania, Franta, Olanda si Italia promoveaza si comercializeaza produse inovatoare, medicale, naturiste, de tratament dermato cosmetice, fiind totodata si distribuitor de produse farmaceutice import, indigene, parafarmaceutice, substante farmaceutice, ambalaje farmaceutice etc.
Prin politica noastra de promovare si vanzare am permis reprezentantilor de vanzari sa-si dezvolte portofoliul de clienti atat prin vanzari directe catre consumatorul final (cabinete medicale si cosmetica, spitale, policlinici, magazine, persoane fizice etc), cat si prin vanzari indirecte catre consumatorul intermediar (farmacii, plafare, distribuitori, magazine si supermarket).
Chemomed Intertrading SRL, companie farmaceutica ce distributie la nivel national urmatoarele grupe de produse:
a) Medicamente si OTC-uri, oferta compusa dintr-o gama diversa de produse farmaceutice de import si indigene, mult utilizate in farmaciile din circuitul deschis
b) Substante si ambalaje farmaceutice , o gama completa distribuita in orice cantitate si utilizate de farmacii, spitale si laboratoare
c) Parafarmaceutice si ceaiuri, oferta completa mult utilizata in farmacii, plafar-uri, spitale si cabinete medicale
d) Produse importate in exclusivitate din S.U.A., Japonia, Germania, Franta, Olanda si Italia, produse inovatoare medicale, dermato-cosmetice si cosmetice. Activitatea consta in promovarea si comercializarea produselor la nivel de consumator intermediar (farmacii, cabinete medicale, magazine de specialitate) si consumator final (cabinete medicale si cosmetica, spitale, policlinici, magazine, persoane fizice etc).