Job expirat
Obiectiv:
Asigura un flux coerent al activitatilor de logistica: aprovizionare, depozitare, distributie a produselor din portofoliu, prin dezvoltarea si coordonarea angajatilor din subordine.
1. Coordonare depozit
2. Coordonare activitati de transport – logistica
3. Coordonare parc auto
Depozit
a) Organizeaza si supervizeaza desfasurarea activitatilor din depozitul de marfa: receptie intrari / iesiri marfa, procedee de stocare, etc;
b) Coordoneaza si controleaza permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit, curatenie;
c) Supervizeaza procesele de inventariere lunare si/sau anuale;
d) Coordoneaza si controleaza toate activitatile specifice depozitelor de logistica ale companiei (administrare, siguranta, respectarea procedurilor de lucru si indicatorilor de performanta);
e) Verifica autorizarea mijloacelor de transport, autorizarea depozitelor, tinerea registrelor privind temperatura si umiditatea in depozit si verificarea inregistrarilor efectuate, implementarea procedurii HACCP si tinerea tuturor registrelor prevazute de aceasta etc.
Transporturi
f) Conduce si controleaza activitatea de transport, livrare marfa si depozitare;
g) Analizeaza din punct de vedere al eficientei economice si decide asupra comenzilor de transport externe prezentate de Coordonatorul Transporturi;
h) Verifica modul de derulare a operatiunilor de transport cu marfa de la depozit la clienti;
i) Supravegheaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
j) Organizeaza si coordoneaza activitatile de achizitii si intretinere a autovehiculelor.
Generale
k) Fundamenteaza analize economico-financiare si elaboreaza strategii de rentabilizare a departamentului logistica;
l) Elaboreaza si gestioneaza bugetul de venituri si cheltuieli al departamentului logistica;
m) Organizeaza, coordoneaza si ia masuri pentru asigurarea completa si la timp a companiei cu echipamente logistice, utilizand eficient fondurile financiare puse la dispozitie: echipamente de calcul, surse de incalzire si aer conditionat, mobilier, instalatii electrice si sanitare;
n) Monitorizeaza, imbunatateste si implementeaza procedurile de lucru privind activitatea departamentului pe care il conduce.
Manageriale
o) Evaluează periodic activitatea salariaţilor din subordine.
- Cunoştinţe de management auto si de managementul depozitelor ;
- Cunostinte de legislatie rutiera legislatie in domeniul asigurarilor auto, legislaţie financiară;
- Cunostinte de managementul stocurilor;
- Cunostinte de soft-uri pentru gestiunea auto si pentru gestiune depozit;
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;
- Cunoştinţe operare MS Office ;
- Abilitati de comunicare: leadership, abilitati de negociere, capacitate de analiza si sinteza, orientare spre rezultate.
Clientul nostru este o importanta companie de distributie din domeniul FMCG.
B.C.L. GROUP este o firma de servicii resurse umane cu rezultate foarte bune in diverse proiecte pentru numerosi clienti semnificativi in peisajul economic romanesc.