Job expirat
- Proceseaza comenzile (elaborare, lansare si urmarire).
- Urmareste desfasurarea corecta a aprovizionarii de la furnizori.
- Intocmeste diferitele raportari (istoric comenzi, analize de stoc, vanzari, profitabilitate, etc).
- Participa la procesarea in vama a produselor (pregateste facturile, intocmeste documentele necesare).
- Experienta intr-un post similar de minim un an.
- Abilitati de planificare, organizare, coordonare, control si analiza.
- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
- Buna cunoastere a limbii engleze.
- Microsoft Word, Excel - nivel avansat.
- Experienta in lucrul cu un ERP constituie un avantaj.
Compania Tornado Sistems are peste 250 de profesionisti specializati in diferite domenii: marketing, vanzari, suport tehnic si logistic. Compania este structurata astfel incat sa raspunda cerintelor pietei si anume pe doua directii: distributia de echipamente de tehnica de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) si, pe de alta parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea si consultanta in domeniul retelelor de calculatoare.