Job expirat
1. Deschiderea de noi comenzi în sistem după primirea ordinelor oficiale de la client.
2. Aprobarea datelor de livrare, după verificarea cu departamentul de planificare a capacităţilor, dupa verificarea cu departamentul de cumpărare fire si accesorii.
3. Verificarea dacă este nevoie de fire sau accesorii speciale in conditiile in care comadarea elementelor noi ar dura prea mult.
4. Deschiderea instrucţiunile de ambalare în sistem după primirea de instrucţiuni din partea clientului.
5. Verifica daca B.O.M ( componenta produsului ) este completa.
6. Trimiterea unei aprobari catre departamentul de achizitii in sensul in care BOM + TIS (instructiunile de ambalare) sunt corecte si accesoriile pot fi comandate.
7. Urmărirea comenzilor de accesorii de la momentul primirii ETA de la departament achizitii.
8. Pregătirea de rapoarte WIP pentru clienţi.
9. Pregătirea P.L.( packing list) si a facturilor pentru livrare.
10. Închiderea ordinelor în sistem după efectuarea livrărilor.
11. Trimiterea facturilor după livrare la departamentul de contabilitate.
Absolvent studii superioare / tehnice sau economice
Lb. Engleza – obligatoriu nivel avansat, fluenta scris,citit, vorbit - cerinta foarte importanta
Nivel avansat - cunoastere a pachetului Microsoft Office, bune abilitati operare computer
Capacitate de analiza, sinteza, ascultare si comunicare
Experienta in domeniu – preferabil 2-3 ani
Disponibilitate pentru program prelungit.
salariul va fi discutat la interviul final, in acord cu pregatirea si experienta dovedite ale canditatului/ei si in raport cu grila societatii
tichete de masa
decont lunar transport public
www.adesgo.ro