Job expirat
- asigurarea informatiilor privind tendintele principale de piată si pozitionarea Provident fata de competitorii principali, prin colaborarea cu departamentele interne (Managementul Informatiei, Operatiuni) si cu agentiile externe;
- gestionarea procesului de colectare a informatiilor/ datelor privind clientii, in vederea segmentarii acestora;
- implicarea in stabilirea strategiei de marketing, pe baza conexiunilor dintre segmentele de clienti si nevoile acestora;
- coordonarea studiilor de piata, atat interne, cat si externe, cooperand cu alte departamente privind pregatirea prezentarilor, rezultatelor studiilor si utilizarea acestora;
- conducerea sondajelor interne in colaborare cu alte departamente implicate (Managementul Informatiei, Contact Centre, Dezvoltare agenti);
- administrarea bugetului alocat cercetarilor cantitative si calitative, precum si pregatirea planurilor bugetelor de cercetare;
- gestionarea rapoartelor de marketing existente si dezvoltarea/ elaborare de rapoarte noi in conformitate cu solicitarile;
- efectuarea unor analize cu privire la performanta generala a afacerii si la tendinte;
- sustinerea si implementarea activitatilor care ajuta la imbunatatirea imaginii si bunului nume al companiei.
- studii superioare finalizate;
- experienta in cercetarea de piata de minimum 3 ani, preferabil pe o pozitie similara;
- cunoașterea softurilor specifice domeniului: SAS/ SPSS, SQL, MS Office;
- proactivitate si initiativa;
- adaptabilitate și flexibitate;
- abilitatea de mobilizare a membrilor altor departamente (experienta manageriala reprezinta un avantaj);
- capacitatea de a lucra in echipa;
- abilitati de relationare interpersonala;
- buna organizare, cu respectarea termenelor de finalizare a sarcinilor de lucru;
- cunoasterea limbii engleze- nivel avansat
Provident Financial România este o instituţie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naţionale a României şi specializată în acordarea de împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, direct la domiciliul clienţilor. Compania este parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF), lider internaţional în furnizarea de credite de consum la domiciliu. IPF are peste două milioane de clienţi şi peste 5.000 de angajaţi care lucrează împreună cu aproximativ 30.000 de reprezentanţi în şapte ţări, pe două continente.