16-05-2014 | EXPIRA LA 15-06-2014
Job expirat
SCOP:
Dezvolta, defineste si gestioneaza campanii si oferte/produse care contribuie la cresterea preferintei consumatorului catre brand-ul COSMOTE, precum si a cresterii profitabilitatii pe segmentul prepaid, in baza cunostintelor solide a proceselor de business interne si abilitatii de a crea si mentine relatii pozitive cu alte departamente, in mod special: IT, Tehnic, Dezvoltare de Produs si Vanzari si Relatii cu Clientii.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Implementeaza oferte, campanii si programe de loializare pentru clientii prepaid (Diverse Programe/ Scheme de bonusare a clientilor cu beneficii telecom sau la Programe/ Scheme de bonusare a clientilor cu beneficii dezvolate impreuna cu alti Parteneri)
• Coordoneaza eforturile de implementare depuse de toate departamentele implicate. Ofera suport si construieste o relatie de lunga durata cu membrii echipelor implicate in implementare si care reprezinta diverse Departamente: IT, Tehnic, Comunicare Marketing, Vanzari si Relatii cu Clientii, Legal si Operatiuni).
• Monitorizeaza evolutia programelor de loialitate din punct de vedere eficienta financiara (Pierdere si Profit, Recuperarea investitiei) si propune masuri corective cu scopul de a avea un Program de Loializare competitiv pe piata si a creste Valoarea Clientului.
• Pe baza analizelor si rapoartelor din diverse surse disponibile, identifica oportunitatile de vanzare (up si cross vanzare) in baza de clienti, utilizand toate ofertele si produsele disponibile in portofoliul de produse sau dezvolta altele noi pentru actiuni targetate, atunci cand este necesar.
• Dezvolta regulile comerciale de accesare/migrare a clientilor din baza la ofertele existente, cu scopul de a Mentine si Creste veniturile segmentului prepaid si de a creste nivelul de activitate al bazei de clienti prepaid.
• Dezvolta campanii care acopera intregul ciclu de viata al clientilor prepaid: Activare cartela SIM/ Consum Reincarcare/ Activare produse si servicii/ Inactivitate/ utilizare rara a serviciilor Cosmote/ Deazactivare pentru toate segmentele de clienti (clienti de Valoare Ridicata, Medie sau Scazuta)
• Dezvolta si implementeaza Campanii de migrare de tip NBO (Next Best Offer) pentru clienti cu oferte care se apropie data de expirarea a promotiei.
• Dezvolta rapoarte pentru monitorizarea rezultatelor, dezvolta indicatorii relevanti care trebuie monitorizati cu scopul de a identifica factorii de success sau insucces in actiunile intreprinse. Aceste rapoarte sunt punctul de pornire in dezvoltarea planurilor de corectie.
• Actioneaza ca expert si consultant intern pentru alte Departamente in proiecte cu impact in managementul bazei de clienti prepaid
• Dezvolta sau supervizeaza mesajele/textele interactive trimise clientilor in procesul de activare/provizionare a noilor oferte prin canalele de tip Self Care ( SMS, USSD, IVR etc).
• Realizeaza si sustine prezentari pentru campaniile/programele/actiunile de loialitate si retentie intreprinse, rezultatele obtinute, remarci si propuneri si le sustine in fata Top Managementului.
• Testeaza noile produse atat in mediul de test cat si in productie si urmareste pana la final implementarea corecta a acestora
• Monitorizeaza competitia cu focus pe activitati precum: oferte speciale, promotii la reincarcare, alte promotii care se adreseaza bazei de clienti prepaid
Studii:
• Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe.
Experienţa în muncă:
• 1 an experienta intr-o pozitie similara (gestionarea si dezvoltarea produselor de telecom / analiza de business)
• Experienta similara in cadrul altor companii de telefonie mobila constituie avantaj
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, cu accent pe servicii piata prepaid incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii, la nivel avansat
• Inţelegere a tehnologiilor de telecomunicaţii la nivel mediu
• Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project Management
• Cunoastere avansata a Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint si Project (Planner)
• Cunoastere avansata a solutiilor de Campaign Management din cadrul Companiei (i.e. SAS)
• Deprinderi la nivel avansat in utilizarea instrumentelor de marketing
• Abilitati de analiza avansate: cunoastere avansata a conceptelor si tehnicilor de segmentare, a modelelor de propensitate si churn.
• Cunoştinţe de limba engleza, la nivel avansat, atat in scris cat si oral, inclusiv capacitatea de a sustine prezentari de afaceri
• Gandire analitica;
• Orientare catre detaliu cu abilitatea de a respecta termenele, de a lucra independent cu supervizare minima si de a gestiona mai multe proiecte/situatii simultan
• Abilitatea de a analiza, sintetiza si prezenta fapte in mod clar si de a prezenta in scris fapte insotite de o analiza clara
• Abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită;
• Abilitatea de a învăța rapid
COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.