Manager de Produs Telefonie B2B

UPC Romania

22-08-2012 | EXPIRA LA 21-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Defineste strategia de produs: portofoliul produselor de voce, in sprijinul obiectivelor strategice ale companiei;
Adapteaza cerintele pietii la produsele actuale si viitoare, cerinte identificate pe parcursul cercetarilor de piata dar si al vizitelor agentilor de vanzari la clienti si traseaza calendarul produselor de voce;
Responsabil pentru performanta produselor de voce in cadrul mixului de marketing (cei 4P);
Intocmeste business case pentru fiecare nou produs lansat care sa respecte indicatorii de performanta definiti de managementul companiei;
Dezvolta planuri de produs integrate pentru fiecare produs si furnizeaza informatii cu privire la cost, disponibilitatile tehnice si de piata, necesare pentru luarea deciziilor in lansarea noilor produse;
Furnizeaza previziune de venituri si unitati vandute pentru produsele de voce, ca parte a planului de produs;
Coordoneaza activitatile interdepartamentale pentru toate actiunile referitoare la produsele de telefonie: comercial, financiar, legal, tehnic, IT, etc pentru a asigura livrarea la timp a proiectelor dar si calitatea si performanta produsului inainte si dupa lansare sa fie urmarita si verificata;
Furnizeaza intrarile pentru planul anual de marketing: previziuni de noi servicii, venituri si unitati vandute pe fiecare prdus de voce;
Responsabil pentru indicatorul de Profit si Pierdere (P&L) al portofoliului produselor de voce;
Asigura securizarea veniturilor portofoliului serviciilor de voce prin crearea noilor produse si asigurarea profitabilitatii celor existente;
Responsabil pentru actiunile specifice cu scopul de a creste numarul abonatilor, veniturile, rata de retentie a clientilor si valoarea marcii portofoliului produselor de voce.


CERINTE

Studii superioare;
Minimum 3 ani experienta relevanta intr-o pozitie similara;
Limba engleza la nivel avansat
Abilitati excelente- operare PC
Abilitati foarte bune de comunicare, flexibilitate, deschidere la sugestii;
Self-starter, creativitate, spirit de initiativa, proactivitate, imbunatatire constanta;
Orientare catre rezultate, eficienta, rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor care apar;
Capacitate de gandire analitica si buna interpretare a datelor.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)