Manager de proiect

ASOCIATIA CARITAS BUCURESTI

24-02-2015 | EXPIRA LA 26-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Coordonează implementarea proiectului la nivel național;
•Elaborează proceduri și instrumente de lucru pentru buna implementare a proiectului și monitorizează utilizarea lor unitară la nivelul acestuia;
•Încheie acorduri de parteneriat cu partenerii locali și monitorizează respectarea acestora;
•Monitorizează implementarea programului la nivelul ariilor de implementare, asigurând suportul responsabililor locali pentru implementarea optimă a proiectului;
•Elaborează și administrează baza de date a proiectului și actualizează periodic toate informațiile in/out privind derularea acestuia; se asigură de corectitudinea, securitatea și confidențialitatea informațiilor introduse în baza de date și alte documente;
•Desfășoară anual vizite de monitorizare și evaluare în teritoriu;
•Se informează în permanență de evoluția proiectelor, participă la întâlniri care au loc în cadrul proiectelor, la cererea managerului de departament;
•Se asigură de transmietrea informațiilor periodice către susținători, semnalează întârzierile și verifică soluționarea acestora;
•Arhivează corespunzator toată documentația proiectului (acorduri, fișe, corespondență etc);
•Urmărește soluționarea tuturor sesizărilor sosite de la susținători și sponsor pentru proiectul pe care îl coordonează;
•Comunica periodic partenerilor și responsabililor locali liste actualizate cu beneficiarii susținuți, precum și bugetul pe care îl au la dispoziție;
•Colaborează cu departamentul financiar pentru transmiterea fondurilor și a informațiilor financiare către responsabilii locali;
•Semnalează managerului de departament aspectele problematice, se consultă cu acesta și cu responsabilii locali pentru soluționarea lor;
•Stabileste, mentine si cultivă relații optime cu responsabilii locali, cu susținătorii și sponsorii direct implicați;
•Identifică și propune modalități de îmbunătățire și dezvoltare a activităților;
•Gestionează bugetul proiectului și colaborează cu directorul financiar și partenerii locali pentru utilizarea eficientă și transparentă a fondurilor;
•Elaborează rapoarte de progres privind derularea proiectului, la cerearea managementului asociației, a sponsorului și a susținătorilor;
•Organizează şi/sau participă la diverse evenimente de promovare a programului;
•Elaborează materiale de comunicare și promovare a programului.


CERINTE

•studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în domeniul științelor socio-umane, comunicare, marketing;
•foarte bune abilități de utilizare a computerului (Word, Excel, internet);
•cunoașterea limbii engleze și permis de conducere categoria B, constituie avantaj;
• specializare demonstrată în domeniul managementului de proiect constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

Se vor negocia la interviu


DESCRIEREA FIRMEI

Asociatia Caritas Bucuresti asista anual peste 12.000 de persoane- cifra care poate sa varieze in functie de partenerii implicati si de specificul fenomenului social abordat, acoperind aproximativ 30% din suprafata Romaniei, pe teritoriul a 17 judete din sudul si sud-estul tarii si Bucuresti. Toate actiunile caritabile intreprinse de Caritas Bucuresti au in comun respectul si increderea in potentialul fiintei umane, punand accentul pe evitarea dependentei si redarea demnitatii.
In prezent, activitatea Caritas Bucuresti este concentrata pe cateva domenii majore (psihosocial, medical, educational) in cadrul carora se deruleaza programe de asistenta sociala complexa: ajutoare sociale directe (Cantina, Spalatoria si Farmacia Sociala), programe cu si pentru copii (Casa “Sf. Ioan” pentru copii abandonati, Programe Educationale de Prevenire a Traficului de Persoane, Sprijin pentru Prevenirea Abandonului Scolar si Familial), programe pentru ingrijirea varstnicilor, programe medicale (Ingrijire la Domiciliu), programe pentru persoane cu dizabilitati (Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilitati), sprijin in caz de calamitati (Interventii in Situatii de Urgenta).