05-03-2015 | EXPIRA LA 04-04-2015
Job expirat
SCOP:
Coordoneaza proiectele pentru a inlesni activitatile din carul Departamentului Dezvoltare Afaceri Noi si Parteneriate Romania cu scopul de a deveni o functiune proactiva, mai eficienta si orientata catre client. Asigura managementul proiectelor strategice non-core, in principal de pe pietele adiacente.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Leadership (Decizie si initiere de actiuni)
◦Stabileste procesele, formularele si procedurile legate de managementul proiectului pentru a asigura o abordare eficienta si unitara, care sa fie in concordanta cu standardele implementate de Departamentul E-Activities Core Business Romania.
◦Dezvolta si implementeaza instrumentele necesare pentru raportarea evolutiei si gradului de finalizare a fiecarui proiect pentru a inlatura rapid orice potentiale probleme si riscuri care pot aparea.
◦Se asigura ca proiectul are resursele adecvate pentru a livra la timp rezultatele solicitate in conformitate cu specificatiile.
◦Interactioneaza si colaboreaza cu functiuni si/sau manageri din cadrul companiei cu scopul de a construi relatii bazate pe incredre si suport cu ariile cu care interrelationeaza facilitând astfel implementarea eficienta a procesului ce urmeaza a fi proiectat.
◦Planifica, organizeaza si dezvolta resursele umane implicate in proiect cu scopul ca acestea sa isi desfasoare activitatea eficient si efectiv pentru atingerea obiectivelor predefinite.
Managementul schimbarii (Creare si inovare)
◦Este direct responsabil de proiectarea structurii organizatorice a proiectului si pentru armonizarea corespunzatoare a acestuia cu proiectele cu care interactioneaza având ca scop inlaturarea diferentelor.
◦Generarea de noi idei de afaceri / modele de afaceri / proiecte inclusiv elaborarea primelor de ipoteze de afaceri, calcule si business case-uri
◦Interfață pentru unitățile de inovare ale Grupului DT, cum ar fi: dezvoltarea de afaceri corporate, Hubraum (Incubator), T-Labs, T-Venture
◦Este responsabil pentru cautarea,crearea, calificarea si obtinerea strategiei pentru noi modele de business si oportunitati de crestere;
◦Propune proactiv noi modalităţi pentru modificarea / imbunatatirea afacerilor existente. Colaboreaza cu diferite departamente cu scopul ca firma sa detina rolul principal pe piete diferite.
Gandire antreprenoriala si comerciala
◦Este direct responsabil cu revizuirea, aprobarea si acceptarea rezultatului final al proiectului pentru a certifica calitatea solutiei oferite.
◦Are grija de modele financiare si the Business Case-urile pentru initiative de dezvoltare a afacerii, pentru a evalua impactul noilor oportunitati.
Studii:
◦Studii superioare
Experienţa în muncă:
◦Minim 3 ani experienta in managementul proiectelor, experienta comerciala si strategica de preferinta in consultanta
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Leadership
◦Abilitati manageriale, abilitatea de a motiva si dezvolta o echipa
◦Gandire strategica
◦Energic, orientat catre rezultate
◦Inovativ, orientare catre client
◦Abilitati excelente de comunicare si relationare
◦Engleza – fluent
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.