Manager de Proiect - Departament Strategia Canalelor & Dezvoltarea Afacerii

ROMTELECOM

09-04-2014 | EXPIRA LA 09-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Previzioneaza cheltuielile generate de subventionarea echipamentelor vandute catre clienti
• Previzioneaza cheltuielile generate de comisionarea canalelor de vanzare pentru tranzactiile realizate de acestea
• Genereaza modele de monitorizare a investitiilor in achizitia/retentia de clienti cu scopul evitarii abaterilor de la cifrele previzionate
• Sincronizeaza strategia de subventionare/comisionare cu strategia canalelor de vanzare
• Elaboreaza impreuna cu managerii de segment/produs strategia de subventionare a echipamentelor vandute catre client
• Adapteaza permanent politicile comerciale in sensul necesar incadrarii in bugetele anuale de subventie si comisionare imbunatatind in acelasi timp performanta canalelor de vanzare
• Stabileste impreuna cu canalele de vanzare procesul de elaborare, informare si monitorizare amodificarilor de politici comerciale sau comisionare
• Evalueaza permanent performanta politicilor comerciale si a sistemelor de comisionare interne in comparatie cu cele mai bune practici din grup cu scopul identificarii ariilor ce pot fi imbunatatite


CERINTE

• Studii superioare (Economice, Informatica, Matematica)
• 3 ani experinta intr-o pozitie similara din zona comerciala a unei companii de telecomunicatii
• 2 ani experienta manageriala
• Limba engleza nivel avansat scris, citit, vorbit. Limba germana constituie un avantaj
• Cunostinte avansate Suita Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, MS Project)
• Cunostinte de statistica economica reprezinta un avantaj
• Abilitati de prezentare
• Capacitatea de a lua decizii rapide in situatii incerte
• Spirit de echipa
• Abilitati de negociere
• Rezistenta la stres


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...