Job expirat
Acorda suport şi conduce procesul de identificare şi promovare de oportunităţi client ICT (cu focus IT), în colaborare cu colegii din forţa de vânzări şi din Integrare Sisteme.
Identifică sau conduce procesul de identificare pentru toate componentele tehnice (hardware, software, servicii, etc.) specificate în cerinţele clientului
Participă la sau conduce procesul de design al soluţiei tehnice conform cerinţelor clientului: stabilire arhitectură, determinare componente, optimizare şi integrare, evaluare şi/ sau validare efort servicii, cotaţie în preţuri standard, etc.
Conduce echipe eterogene şi inter-discplinare în vederea pregătirii de soluţii complexe precum şi în vederea gestionării parţiale sau integrale a derulării de proiecte.
Urmăreşte planurile de proiect pentru a fi executate la timp şi cu bugetul stabilit.
Identifică riscurile de proiect şi execută acţiuni de management al riscului.
Coordonează relaţiile de interdependenţă în cadrul echipelor de proiect (inclusiv vânzătorii şi consultanţii externi).
Coordonează şi gestionează implementarea programului/proiectului, sprijină evaluarea, analiza şi proiectarea în toate fazele proiectului.
Formează echipa programului/proiectului şi evaluează resursele acestuia.
Coordonează implementarea proiectului prin toate fazele acestuia : evaluare, analiză, design, dezvoltare, testare
Gestionează şi facilitează rezolvarea problemelor.
Are rol de legătură între echipa de proiect şi alte departamente din Romtelecom, pentru a îndeplini nevoile de business identificate şi pentru a asigura satisfacţia clientului.
Defineşte standardele de proiect, pentru a asigura până la capăt punerea în aplicare şi integrarea în sistemele existente a noilor soluţii complexe IT.
Ofera sprijin membrilor echipei pentru a se asigura de rezultate de înaltă performanţă.
Studii:
Absolvent al unei universităţi tehnice sau economice.
Experienţa în muncă:
Minim 5 ani experienţă relevantă (design/ implementare de soluţii informatice sau management de proiect);
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Foarte bune abilităţi de comunicare.
Capacilitatea de a lucra sub presiune fără a pierde focusul şi creativitatea.
Capabil de a se încadra în termene şi de a gestiona cerinţe tehnice şi de business în continuă schimbare.
Capabil de a înţelege interdependenţa dintre cerinţele tehnice şi comerciale ale proiectelor complexe ICT.
Disciplinat, cu motivaţie puternică, având dorinţa de a reuşi şi de a livra peste aşteptări rezultatele solicitate
Limba engleză - nivel avansat.
Cunoştinţe IT complexe, acoperind o arie mai largă cel puţin la nivel general.
Cunoştinţe IT aprofundate în aria sa de specializare (certificări, deprinderi tehnice, etc.)
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...