Manager de Proiect Planificare Si Monitorizare IT

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

09-10-2014 | EXPIRA LA 08-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dep. Planificare Si Monitorizare IT Romania/ Directia Executiva Tehnologia Informatiei Romania, Bucuresti


SCOP: Coordoneaza proiectele IT sau proiectele inter-departamentale in care este implicata Directia Executiva Tehnologia Informatiei Romania cu scopul de a implementa intr-un mod coerent solicitarile venite din business, cu respectarea conditiilor de calitate, scop, buget si timp.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Coordoneaza initierea si planificarea proiectelor, incluzand estimarea resurselor financiare, materiale si umane pentru a delimita scopul proiectului si a se asigura ca acesta este realizabil in termenul agreat;
◦Asigura alocarea resurselor pentru a construi corect echipa de proiect;
◦Este responsabil de managementul furnizorilor implicati in proiectele specifice si coordoneaza resursele externe in vederea implementarii livrabilelor;
◦Coordonează etapele intermediare ale proiectelor atribuite cu scopul de a minimiza deviatiile livrabilelor de la scop, termene si resursele stabilite initial;
◦Coordoneaza problemele/ cererile de schimbare, pentru a asigura si controla respectarea scopului proiectului;
◦Coordoneaza inchiderea proiectului si livrarea catre departamentele client cu scopul de a facilita implementarea schimbarii cu un impact negativ minim asupra mediului de lucru;
◦Creeaza si mentine actualizata documentatia proiectului (rapoarte de stare, registre de risc, registre probleme, utilizarea resurselor, planuri de proiect, etc), in scopul de a monitoriza statusul proiectului;
◦Utilizeaza instrumente de Management de Proiect (template-uri si aplicatii) pentru a promova standardizarea;
◦Informeaza managementul superior IT si clientii despre statusul proiectelor atribuite, in mod periodic/ la cerere, cu scopul de a oferi o imagine clara si precisa referitoare la stadiul proiectului;


CERINTE

Studii:
◦Studii universitare tehnice IT sau de management;

◦Certificare sau cursuri pregatitoare pentru certificare in management de proiect sau management operational reprezinta un avantaj;

Experienţa în muncă:
◦3-4 ani de experienta relevanta in managementul si executia proiectelor (cel putin 2 ani ca manager de proiect);

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Abilitati manageriale;
◦Abilitatea de a organiza si de a motiva echipa;
◦Capacitate de analiza si sinteza;
◦Excelente abilitati de negociere si prezentare;
◦Cunostinte excelente de limba engleza;
◦Flexibilitate si capacitate de a gestiona sarcini multiple de natura administrativa, fara sa piarda din vedere obiectivele generale;
◦Excelente abilitati de planificare, organizare si coordonare;
◦Persoana auto-motivata, capabila sa ofere indrumare membrilor echipei;
◦Puternice aptitudini analitice si de rezolvare a problemelor.


Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau, asteptam cu interes CV-ul.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.