Job expirat
Defineste si implementeaza impreuna cu responsabilii de procese standardul de experienta 360° a clientului UPC Business in contextul obiectivelor strategice B2B.
Creeaza modalitati de a colecta informatii relevante direct de la clienti, de la fostii clienti, de la clientii competitiei si informatii din piata.
Dezvolta si utilizeaza studii de cercetare pentru a defini strategia de Customer Experience B2B.
Transpune strategia in practica prin crearea/modificarea proceselor si proiectelor ce vor asigura realizarea acestui standard pe parcursul intregii experiente a clientului cu UPC Business, in intreaga organizatie B2B.
Este responsabil de respectarea standardelor de “customer experience” de catre toate ariile operationale B2B.
Defineste, analizeaza, masoara si monitorizeaza obiectivele, valorile si criteriile de succes pentru initiativele din aria sa de responsabilitate.
Creeaza programe pentru a oferi o imbunatatire semnificativa a parametrilor cheie pentru experienta clientului.
Este responsabil pentru Managementul proiectelor: realizeaza analize si propune initiative pentru a îmbunatati experienta clientilor; pregateste si valideaza cu responsabilii interni cerintele specifice pentru implementarea initiativelor, defineste scopul proiectului, planul proiectului, dificultatile, resursele si termenele limita; este responsabil de managementul proiectului in limitele bugetului, termenelor de predare si de calitate.
Coordoneaza interdepartamental echipe cross-functionale pentru realizarea obiectivelor rolului sau.
Este responsabil pentru managementul cerintelor/resurselor, evaluari si studii de fezabilitate; documenteaza si realizeaza analizele de prioritizare a initiativelor in functie de contributia acestora in rezultatele si costurile UPC B2B.
Asigura comunicarea cu echipele UPC implicate sau impactate (de) in realizarea proiectelor de Customer Experience.
Studii superioare;
Minim 3 ani experienta in domeniul Customer Experience, de preferat intr-un post similar, intr-o industrie similara;
Minim 1 an experienta in industria de telecomunicatii;
Limba engleza la nivel avansat;
Cunoasterea avansata a programelor din MS Office: Powerpoint & Excel;
Experienta in gestionarea relatiilor cu clientii;
Experienta in coordonarea de proiecte si programe adresate clientilor;
Orientare catre client;
Planificare si actiune strategica;
Orientare catre rezultat;
Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti;
Adaptabilitate si suport in schimbare;
Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare;
Creativitate si inovatie;
Abilitati de rezolvare a problemelor;
Abilitati analitice si atentie pentru detalii.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.