Manager Proiect Optimizarea Fortei De Vanzari

Telekom Romania Communications S.A.

21-10-2016 | EXPIRA LA 20-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Asigura eficienta operationala a vanzarilor retail si directe pentru segmentul comercial rezidential, fix si mobil, participand activ la formularea de strategii si implementarea de initiative, proiecte si actiuni concrete care sa asigure atingerea obiectivelor de venit, cota de piata si satisfactie a clientilor.

RESPONSABILITATI :
• Se implica activ, atat la nivel procedural cat si operational, in procesul de integrare a organizatiilor de vanzari fix si mobil segment comercial rezidential, de la faza de design organizational si pana la implementarea modificarilor, astfel incat transferul de cunostinte, informatii, practici de vanzare, sisteme si aplicatii sa functioneze in mod optim pentru atingerea obiectivelor de afaceri ;
• Actioneaza ca o „celula de criza”, punctual, pentru proiecte strategice derulate la nivelul Diviziei, ceea ce presupune deplasarea in locatia respectiva, asigurarea tuturor resurselor (umane si materiale), implementarea si monitorizarea proiectelor (cum ar fi: implementare FTTH; rebranding, vanzarea produselor de mobil prin reteaua D2D, ICCA etc.)
• Este responsabil de productivitatea de la nivelul lantului de magazine ;
• Efectueaza analize, impreuna cu echipa Managementul Cananelor si echipa Control, asupra comisioanelor acordate fortei de vanzare, astfel incat acestea sa impulsioneze vanzarile si sa fie competitive fata de practicile din piata de profil;
• Corodoneaza toate actiunile necesare pentru scaderea rotatiei personalului de vanzari din magazine, formuland initiative concrete si participand activ la aplicarea acestora;
• Propune si implementeaza actiuni concrete pentru a creste rata de vanzare a serviciilor si produselor fixe/mobile (Telekom) in cadrul retelei de vanzare mobile (Germanos, etc.) si vice-versa;
• Monitorizeaza, impreuna cu echipa Managementul Canalelor, profitabilitatea la nivel de magazin si actioneaza pentru imbunatatirea parametrilor in scadere, astfel incat sa imbunatateasca obiectivele de vanzari si satisfactia clientilor;
• Se implica activ in activitatile de vanzari directe rezidential (D2D), astfel incat eficienta acestui canal sa fie la parametri optimi;
• Actioneaza ca punct unic de contact pentru canalul de vanzari Comercial Business, pentru acele actiuni sau proiecte comune precum si pentru echipa IT pentru toate optimizarile de aplicatii si sisteme folosite de forta de vanzare, astfel incat sa se reduca si simplifice utilizarea acestora;
• Impreuna cu Managerii Vanzari Regionale, planifica, organizeaza si coordoneaza activitatile de vanzari din regiunea alocata;


CERINTE

Studii:
• Studii superioare finalizate (cele economice / comerciale constituie un avantaj)

Experienţa în muncă:
• Minim 5 ani experienţă in vanzari in domeniul telecomunicaţiilor;
• Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea, coordonarea si implementarea de proiecte.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Spirit antreprenorial si cunostinte solide comerciale;
• Gandire strategica;
• Foarte bune abilitati de analiza si sinteza (consolidare, interpretare date – Excel/ Power Point – avansat);
• Bune abilitati de project management;
• Excelente abilitati de planificare si organizare;
• Capacitatea de a lua decizii rapide;
• Abilităţi de abordare şi soluţionare a problemelor;
• Cunoştinţe de baza în domeniul reţelelor de telecomunicaţii;
• Orientare catre client si rezultate;
• Excelente abilităţi de comunicare;
• Experienţă în formarea şi dezvoltarea unei echipe;
• Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
• Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.