Job expirat
Responsabilitati generale:
Informează, Recrutează, Selectează, Motivează
Exercita funcțiile manageriale de previziune, organizare, antrenare, coordonare, control si evaluare
Coordonarea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane, astfel încât sa asigure concordanta dintre nevoile indivizilor si cele ale organizaţiei
Realizează planul de resurse umane al organizaţiei:
Monitorizarea costurilor de personal
Organizarea activităţii departamentului de resurse umane pe criterii de eficienta
Stabilește structura si necesarul cantitativ pe: profesii, compartimente organizatorice, etc.
Analizează rezultatele planului de resurse umane al organizaţiei
Recomanda necesarul de pregătire şi perfecţionare
Consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane
Responsabilitati specifice:
Elaborează proiectul de buget de personal, inclusiv: echipamente, materiale, servicii, facilităţi, diurne pe care le calculează şi pentru care are justificările necesare
Estimează cheltuieli pe tipologii: fond de salarii, fond de premiere, alte fonduri de stimulare, cheltuieli de pregătire – perfecţionare, cheltuieli de recrutare – selecţie, altele costuri
Stabilește rolurile in companie conform organigramei şi a fişelor de post
Pentru fiecare post stabileşte fisa postului, ierarhizarea, relaţionarea pe verticală şi orizontală, relaţionare in interiorul şi exteriorul departamentului si organizației
Monitorizează activitatea angajaților in ce privește: programul de lucru, concedii, respectare norme interne de lucru, prezenţă şi punctualitate, absenţe, confidenţialitate, situaţii considerate a duce la conflicte de interese etc.
Stabileşte si menține relația cu furnizorii externi de servicii precum: portaluri de recrutare, training, etc.
Evaluează activitatea furnizorilor de servicii sub aspectul prestaţiei si rezultatelor
Stabilește procedura de adaptare şi integrare a noilor angajaţi prin instruirea şi informarea acestora pe o perioadă stabilită
Verifică motivarea personalului prin aplicarea unor instrumente specifice departamentului
Alege soluţii adecvate pentru menţinerea şi creşterea motivării personalului. Verificarea motivării se va face ori de câte ori se constată nevoia, sau la intervale bine determinate
Verifica corespondenţa sarcinilor şi responsabilităţile prevăzute în fişa postului cu rezultatele obţinute
Consemnează rezultatele şi oferă soluţii de rezolvare, redresare, instruire acolo unde se constată că performanţa nu este mulţumitoare
Elaborează diagnoze de motivaţie (format si procedura) si elaborare a unei evaluări de performanta (format si procedura)
Cunoștințe necesare:
Experiența in elaborare si operare cu ROI, ROF, CCM, ITM, Revisal etc.
Competenta in aplicarea unor tehnici specifice: facilitare discuții, brainstorming, mediere, etc.
Experiența in a elabora si implementa un program de resurse umane si de a elabora politici de personal
Cunoștințe de modele manageriale cu aplicabilitate practica
Capacitatea de a genera soluţii pentru rezolvarea problemelor
Practica in a anticipa potenţiale crize pentru a le rezolva prin consiliere
Experiența in evaluare personal
Capacitatea de a stabili priorităţi
Capacitatea de a gândi conceptual
COMERT CU RIDICATA AL PRODUSELOR TEXTILE